Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fem fatale
#2948738
Ik ben dankbaar dat ik mijn 2 droombanen heb en mag houden, voor mijn onwijs fijne huis, dat mijn katten zo lekker klef zijn, dat Puk mij wél leuk vindt ook al probeert ze verder alkes en iedereen op te eten en dat ik de ruimte heb om uit te zoeken wie ik wil worden, hoe ik dat wil doen en dat dan ook te gaan doen.
Door lightning
#2948740
Ik ben dankbaar voor mijn traject die ik nu loop bij ciran. Zit wel heel erg in de knoei met me zelf met mijn ptss chronische vermoeidheid en fibro, maar daarvoor zit ik daar. Ik ging er sceptisch in. ik leer daar toch weer nieuwe dingen en die mensen daar zijn zo lief en aardig. ik leer langzaam weer praten ook al is dat moeilijk. Ik ben er nog niet maar dat heeft tijd nodig.
Door Mowgli
#2948743
Ik ben dankbaar dat ik zo'n lieve familie heb en dat ze achter me staan no matter what happens, en ik ben dankbaar voor mijn Schatzi en vooral ook dankbaar dat het intrekken bij mijn Schatzi in Berlijn zonder problemen is verlopen. We kenden elkaar pas 6 maanden toen ik in 2005 bij hem introk, en dat waren 6 maanden liefde op afstand.
Door Nadia
#2948833
inge58 schreef: Ik ben dankbaar dat ik via de whatsapp veel goede gesprekjes heb met mijn zoon die face to face niet zo gauw zijn gevoelens toont.  :-*
Das mooi! :)

Ik ben om veel dingen 'constant' dankbaar.
vanmorgen was ik jullie dankbaar. want dwayne lag zo ontzettend leuk te spelen in zijn baby gym
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2949033
Tja zoveel om dankbaar te zijn.

Het meeste ben ik dankbaar dat mijn dochter er nog is, ik ben de gulle gever heel erg dankbaar dat zij een donor codicil heeft getekend....

En natuurlijk dankbaar voor mijn man en mijn kinderen en natuurlijk mijn kleinkinderen.

En vooral mijn kleindochter die geboren is nadat mijn dochter een levertransplantatie heeft ondergaan.

Dankbaar voor een eigen huis nee het is fijn maar het is niet het belangrijkste in je leven al die materiële zaken.
Door **Jolanda**
#2949051
Ik ben dankbaar dat ik 2 gezonde dochters en 2 gezonde honden heb. Ik ben dankbaar met mijn zus, mijn werk en mijn vriendinnetje.
Uiteraard ben ik ook dankbaar dat ik zelf gezond ben.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2949149
Ik ben dankbaar dat ik samen met meneer spreeuw en Sano heb mogen vechten voor stabiliteit en rust in mijn leven.
Door een bepaald persoon is ons leven ontploft. Ik heb nog nooit zoveel stress en zorgen gehad in mijn leven. Maar ik zie dat ik er sterker door geworden ben. Daardoor sta ik steviger op mijn benen wat voor sano weer heel positief werkt. Ik heb meer kracht en ben zekerder van mijzelf.  Ik zie hoeveel ik aan heb gekund ook al was/ben ik soms op t randje geweest. Ieder ander zou daar t zelfde op gereageerd hebben.
We zijn er nog lang niet, de wereld om ons heen is nog steeds gek. Maar we staan nog, houden veel van elkaar en Sano gaat beter dan ooit!!!
Door Nynke
#2949219
Ik ben dankbaar voor Richard, mijn stabiele rots en voor Barbara, die ik dankzij BP heb leren kennen en nu mijn allerallerallerbeste vriendin is en voor zoveel dingen die ik nu niet op kan noemen, we moeten wandelen  :wiggle: :wiggle:
Door Lil
#2949244
Dankbaar voor het geluk mijn huis te delen met de twee liefste honden ter wereld. En dat ik ach gewoon omdat ik goedkoop in België wil tanken met ze naar een groot mooi natuurgebied rijd. Niet vanzelfsprekend dat je zomaar even de auto kunt pakken of zo'n natuurgebied tamelijk dichtbij hebt.
Door Borke
#2949277
Wat een leuk topic  8)

Ik ben dankbaar omdat ik zoveel heb om dankbaar voor te zijn.
Juist door de tegenslagen leer je het mooie beter te waarderen.
Door meer te focussen op wat wel goed gaat en daar dan maximaal van te genieten.

Dankbaar voor Leo, de leukste en liefste man die ik me kon wensen  :-*
Met wie ik alle stormen kan trotseren.
Door Pluto
#2949301
Borke schreef: Wat een leuk topic  8)

Ik ben dankbaar omdat ik zoveel heb om dankbaar voor te zijn.
Juist door de tegenslagen leer je het mooie beter te waarderen.
Door meer te focussen op wat wel goed gaat en daar dan maximaal van te genieten.

Dankbaar voor Leo, de leukste en liefste man die ik me kon wensen  :-*
Met wie ik alle stormen kan trotseren.
Ik had er opeens behoefte aan om dit te delen en dan vind ik het altijd fijn om ook meteen actie te ondernemen.

Ik probeer zoveel mogelijk te laten blijken, ook door het gewoon te zeggen dat ik dankbaar ben. Het lijkt vaak zo 'vanzelfsprekend' maar ik vind juist dat het dat niet is.

Je denkt (ik althans wel) vaak aan iets of iemand waar je dankbaar voor bent of gelukkig mee bent, maar slechts zelden zeg je het ook of laat je het anderszins blijken, dus vandaar dit voorzet-topic!

Dus, dank voor jullie reacties tot nu en ga zo door!
:)
#2949308
heel erg dankbaar voor het feit dat Bonnie weer gewoon helemaal opgeknapt is (we zijn inmiddels 1.5 jaar verwijderd van dat ze naar huis kwam om dood te gaan..)
een wonder ! en iets dat ik zeker niet gewoon `voorbij` laat gaan.. het is er bijna iedere dag nog, ik realiseer het me en het heeft me sterker gemaakt :-)
Door Lizzy
#2949334
Mooi topic!

De lijst is oneindig lang, ik ben een zondagskind.

Maar speciaal vandaag ben ik dankbaar dat Leo een vogeltje heeft kunnen helpen dat zich vast gevlogen had op een vliegenvang-kleefstrip. Het arme germpje zat kei-vast en toen Leo hem los had gehaald, plakte al zijn veertjes en zijn vleugels en pootjes aan elkaar. We hebben hem bestrooid met bloem (op aanwijzing van de vogelopvang) zodat de ergste plak eraf is en nu hopen dat ze hem verder kunnen helpen (hij is nu richting de opvang). Hij werd al een stuk levendiger toen niet alles meer aan elkaar plakte, dus ik heb goede hoop dat hij het red. Mooi werk heeft Leo. Daar ben ik heel dankbaar voor.
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 29 jun 2014, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door