Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Zev
#2948027
En wat had hij er mooi weer bij!
We hebben gewoon gedaan zoals altijd, rondjes wandelen overdag en 's avonds een 'grote' wandeling.
Vanavond heeft hij nog even lekker gek gedaan (ook zoals altijd), naar de paarden en koeien geblaft en in de stinksloot gestaan  :-X
Balletje veroverd van onze jonge bandiet Roi  :biggrin2: en dan lekker in het gras gaan liggen met je bal.
Ik dacht nog even dat hij zowaar zou gaan zwemmen  :o zijn bal rolde het water in en hij stond erbij alsof hij het erop ging wagen hihi, uiteindelijk heeft Roi de bal uit het water gehaald  8)
Als extraatje krijgt hij elk jaar op zijn verjaardag slagroomsoesjes  :biggrin2: dus hij was helemaal blij toen die doos openging  :D
Ik geniet elke dag opnieuw van mijn kanjers, en vandaag een beetje extra!
Ik besef wel dat Z'ev ouder wordt, maar hij is in topconditie voor een 12 jarige heer! Rent nog elke dag tussen de slaapjes door. Komt heel soms wat moeizaam uit de sloot maar ja, dat hoort erbij. Soms denk ik dat hij een beetje doof wordt, maar als ik 'koekje' zeg dan komt hij wel hoor  ::) dus dat is oost-indisch. Ik hoop nog heel lang te mogen genieten van mijn kanjer!

Hier nog wat fotootjes van vandaag
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En even ter vergelijk een fotootje van 30-07-2006 van toen ik hem net had opgehaald uit het asiel  ;)
Afbeelding
Door smulpaap
#2948055
Van harte mooie vent  :-* :-* En zo te lezen was het weer een geslaagde verjaardag  :D :D
Soezen , stinksloot en balletje verovert  8)
Op naar de volgende verjaardag en een dikke knuf op je mooie grijze snoet  :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2948133
Nog van harte gefeliciteerd, dat klinkt als een leuke verjaardag!! En ik vond altijd dat hij nog een puppylook had, maar die is hij nu wel kwijt.. Super dat hij nog zo geniet bij jou!!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door