Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2947958
Ik kreeg  leuke treinaanbiedingen  van de ns  binnen via mail.
Daarbij zat een aanbieding voor dierenpark Emmen met treinretour voor €20.
Vanuit Helmond dus echt een koopje,maar zou i dan ook  alleen naar Emmen kunnen reizen zonder het dierenpark te bezoeken? Of moet die eticket dan ook bij dat dierenpark afgestempeld worden?

Dit staat er bij de voorwaarden:

Deze aanbieding is te koop t/m 3 augustus 2014
De tickets zijn geldig t/m 31 augustus 2014
Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de kassa
Maximaal 1 persoon per ticket
Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
Deze aanbieding bevat een e-ticket Dagretour naar Emmen, geldig van maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
Let op: het e-ticket Dagretour is geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
Laatst gewijzigd door Sweet Dutchess op do 26 jun 2014, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Wendi
#2948189
Er zijn momenteel weer dagkaarten bij het Kruidvat te koop voor 14 euro, ze zijn wel alleen in het weekend geldig.
Maar als je dat niet uitmaakt dan is het dus nog goedkoper  ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2948229
Wanneer ik dat zo lees moet je het ticket van de dierentuin bij je hebben in de trein en is het alleen geldig op traject naar Emmen toe (dus niet naar andere plaatsen).
Ik lees er verder niets over afstempelen bij dierentuin ;-)
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#2948249
Nee ik verder ook niet ,maar misschien dat ik ergens overheen kijk, vandaar even hier de vraag. Ik moet in Emmen zijn deze week en zou er zo goedkoop kunnen komen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door