Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2948744
Freddy Mercury .
Ik was altijd een groot fan . En nog steeds
Ik kwam hier in het durp eens in de cd shop en de verkoper ze me ..... dit is iets voor jouw
Freddy samen met Montseral Caballe . Ik heb de cd en dit nummer vind ik geweldig mooi

Door eelke
#2948745
Kaio schreef: Kijk dat mensen het hiervan zeggen kan ik eventueel begrijpen  :biggrin2:

Maar within tempation is gewoon braaf  ;)
Ja!  :D
:rock:





Dan is dit toch lekker rustig aan je oren!


Voor Michiel dan!
Door eelke
#2948755
Kaio schreef: :biggrin2:
Now we're talking
:rock:
In het kader van nog meer takkenherrie nog eentje dan
Misschien moet je ook even meeverhuizen naar muziekjes topic  :biggrin2: kun je onbeperkt liedjes posten zonder off topic te gaan.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2948756
Ik luisterde naar grunge en alternative en zag er dus ook zo uit en had posters van oa Soulwax, Zita Swoon, Nirvana en Pearl Jam op mn kamer  8)


Door eelke
#2948773
Goh, met al die liedjes voel ik me ineens weer helemaal puber  ;D van de week ook al weer cu2 gevonden, en net mijn agenda's van het mbo. Was ik toch helemaal vergeten dat ik zowat alle foto's die ik gedurende het jaar maakte (met weg werp camera'tjes van het kruidvat) in mijn agenda plakte. Samen met delen van songteksten en liefde's verklaringen aan her en der. Leuk om allemaal weer terug te zien.  :)

Om mijn di-rect verliefdheid en naiviteit en hopeloosheid te verklaren vond ik nog een foto van toen. Met di-rect keycord, waarmee ik zowat samen leefde (waarvan ik nog heel goed weet dat de schoolfotografe vroeg, moet je dat touwtje niet af doen? Wat! Nee, echt niet!). Compleet met wijde broek, natuurlijk  8) De helft jonger en de helft kleiner denk ik  ;D

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-OKYN8ZFE.jpg

Ben nu wel erg benieuwd waar mijn foto's van de middelbare school liggen. Want ik gok zo maar dat daar de foto met Jamie van di-rect in zit, want de rest heb ik allemaal al terug gevonden. Toch nog maar eens zolder op duiken!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door