Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eertje
#2947737
In mijn jonge jeugd was het John Travolta. Ik kon 's avonds in mijn bed liggen, waarbij ik zwijmelde 'I love, I want you, I need you!' Later werd het David Coverdale van Whitesnake! Ahh, wat een stem!
Door smulpaap
#2947740
Lizzy schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:, zo herkenbaar :biggrin2:

Speciaal voor jou en mij: en

Viel het jou toentertijd ook niet op dat ie niet kon playbacken en? :biggrin2:. En ken jij de teksten ook nog uit je hoofd? (ik dus wel, echt, van elk liedje uit die tijd).

Oh, en ook leuk:


Ooh ja , ik ken ook alle teksten nog .  :biggrin2:
Door smulpaap
#2947741
Mowgli schreef: Tot mijn 15e of 16e Eros Ramazzotti samen met met vriendin. We hadden alle cd's konden alle liedjes meezingen en volgden zelfs Italiaanse les bij een mevrouw bij ons in de buurt die vanwege het werk van haar man jaren in Italië gewoond had.

Afbeelding

Toen ik 15 was werd ik smoorverliefd op Chesney Hawkes  :sofa:

Afbeelding

Maar vanaf mijn 16e kwamen de gitaren in mijn leven en landden Eros en Chesney in de vergeethoek. Ik was (en ben) enorme Suede fan (oude werk dan)
Afbeelding

Radiohead, Manic Street Preachers, Pearl Jam, Smashing Pumkins e.d.


Ik heb nu de nodige muziek van Eros ..... heerlijk in de zomer  8)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2947745
smulpaap schreef:

Ja Herman , dat was later weer heul stoer  8) En naar concerten van de Golden Earring in H-H-Waard met zijn zessen in een gammele Mini-Cooper  :biggrin2:
Ik zal nooit de dag vergeten toen Herman dood was . We liepen ergens in Portugal door een stadje en ik zag opeens een krantenkop .......
Ik weet dat ook nog goed, ik was hoogzwanger van mijn jongste (die wordt nu bijna 13) en in de wachtkamer van de verloskundige hoorde ik het op de radio.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2947766
Idolen? Nou da's een groot woord, maar ik had wel wat band posters en shirts etc.
Afbeelding
Ook nog ff dit
Afbeelding

Ging gauw over naar dit
Afbeelding
:biggrin2:

Afbeelding

Wat er na kwam bespaar ik jullie maar  :biggrin2:
Door inge58
#2947770
smulpaap schreef: Ik was als 12 jarig meisje heulemaal fuliefd op deze boy  :biggrin2:
David Cassidy . De gehele slaapkamer hing vol met posters

Oh my god.....David Cassidy! Smoorverliefd was ik! Ik had echt alles van hem wat er te koop was.
Zondag middag kwijlend voor de tv " partridge family" kijken. Daar moest alles voor wijken.
Twee maal heb ik hem gezien in de Doelen in Rotterdam. Compleet gekkenwerk en hysterie.
En naderhand dikke tranen dat het concert voorbij was.  :'(

Pfff ..good ol' days  :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2947806
Mandarijn schreef: Kim, U vraagt, wij draaien:
Afbeelding
:o :o :o

@Kaio: zo ziet manlief zijn lijstje er ook uit  :)
Ik zie opa James en opa Axl in hun jonge jaren!  :biggrin2:
Door smulpaap
#2947877
Toen ik wat ouder werd vond ik dit heulemaal geweldig  :D :D
Mijn vader deed ik er niet echt een plezier mee  :biggrin2:
Toen de CD op de markt kwam was dit mijn eerste CD weer

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door