Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esther Q
#2947314
1 banaan, 2 eieren, mixen en bakken op laag vuurtje. Heerlijk!

Kennen jullie nog van deze ultra makkelijke receptjes zonder kh en zonder lactose?
Door charmed
#2947352
Ze zijn idd lekker, wil de volgende keer proberen met Quaker havermout erdoor. Dan zijn ze denk ik iets steviger op de maag :)
Door Lizzy
#2947368
fransbulletje schreef: Heb ze ook wel gemaakt maar vond inderdaad de combinatie niet geweldig.
Oh gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ashena
#2947369
Nietus,  :p ik vind ze erg lekker,  maar wel vullend. Ik stond er nogal sceptisch tegenover maar ik houd van experimenteren en deze bevalt toch wel goed.
Door Nadia
#2947373
Jup. Zo maken wij ze al een poosje.
Ik vind het niet vies. Maar sta er ook niet om te springen.
Ik maak ze wel eens om samen met rood fruit te eten.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2947405
Esther Q schreef: 1 banaan, 2 eieren, mixen en bakken op laag vuurtje. Heerlijk!

Kennen jullie nog van deze ultra makkelijke receptjes zonder kh en zonder lactose?
Ik maak ze met 1 banaan, 1 ei, vier eetlepels havermout (past dat in jouw zonder kh?), theelepel kokosolie, kaneel en rozijntjes. Uurtje laten staan en dan bakken. :-)

Boekweitpannenkoeken kun je ook maken zonder kh en lactose.
Door Lil
#2947424
Ik heb ook wel eens met amandelmeel, ei en amandelmelk gemaakt. Net echt haha. Ik heb als ik amandelmeel gebruik wel altijd wat korreltjes erin, maar niet storend.
Door Borke
#2947426
Goddelijk lekker!
Leo maakt ze ook met amandelmeel er doorheen, dan zijn ze net nog wat voedzamer.
Is hier een favoriet ontbijt  :biggrin2:
Door Esther Q
#2947436
Ik ben nou niet meer zeker, maar volgens mij heb ik boekweit eens geprobeerd en vond ik dat niet lekker.
Amandelmeel, daar heb ik nog ooit iets mee gedaan, dat ga ik hier eens zoeken!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door