Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2945590
TMG1961 schreef: Papa is ietje groter en mama is hetzelfde formaatje als Pixie


Pixie is een cane corso en een am bulldog gewend van elk ruim 50 kg als sparring partners.
Dat is dan wel het proberen waard. Ik ben altijd bang dat lichtere honden stuk gaan.
Door Mowgli
#2945602
:smitten: :smitten: :smitten:
TMG1961 schreef: Bijna..was langer bezig om weer overeind te komen dan om de foto te nemen  ;D
Dat klinkt erg bekend  :biggrin2:  :crazy2:
Door TMG1961
#2945606
Lil schreef: Dat is dan wel het proberen waard. Ik ben altijd bang dat lichtere honden stuk gaan.
Ze breekt niet zo snel hoor  :biggrin2:
Door Lil
#2945620
TMG1961 schreef: Ze breekt niet zo snel hoor  :biggrin2:
:D :D :D

Ik weet ook sinds gisteren dat er minder gewichtsverschil is dan ik dacht veeeeeeeeeeel minder.

Met 45 kg zag je de ribben. Dus toen mijn kerel mooi vol ging worden dacht ik nu is hij 50 kg.
Stond hij gisteren bij de dierenarts en bleek hij 42 kg te wegen. Vraag me niet hoe dat kan, maar het is blijkbaar een vedergewichtje voor zijn afmetingen.
Door star
#2945684
Lil schreef: :D :D :D

Ik weet ook sinds gisteren dat er minder gewichtsverschil is dan ik dacht veeeeeeeeeeel minder.

Met 45 kg zag je de ribben. Dus toen mijn kerel mooi vol ging worden dacht ik nu is hij 50 kg.
Stond hij gisteren bij de dierenarts en bleek hij 42 kg te wegen. Vraag me niet hoe dat kan, maar het is blijkbaar een vedergewichtje voor zijn afmetingen.
Ik heb nog een mechelse herder reu als speelmaatje in de aanbieding van 45 kilo en 70cm schoft.
Een volle reu maar, zolang hij niet raak gebeten word, speelt hij ook erg leuk met andere echte reuen.
Hij heeft helaas het zelfde probleem.
Door Lil
#2945705
star schreef: Ik heb nog een mechelse herder reu als speelmaatje in de aanbieding van 45 kilo en 70cm schoft.
Een volle reu maar, zolang hij niet raak gebeten word, speelt hij ook erg leuk met andere echte reuen.
Hij heeft helaas het zelfde probleem.
Hoe zuidelijk woont die schat?

Jones vlucht als andere honden proberen te domineren. Hij kan ook heul hard blaffen. Maar hij is absoluut geen bijter naar andere honden.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2945731
TMG1961 schreef: Zijn zeer zeldzaam, groeien aan de een of andere struik wiens naam ik niet ken  :biggrin2:
Oh echt waar..nou zulke struiken groeien hier in de randstad niet hoor !! ;D
Alleen maar op die mooie heide bij jou.......... :groenvanjaloeziesmiley:
Door star
#2945828
Lil schreef: Hoe zuidelijk woont die schat?

Jones vlucht als andere honden proberen te domineren. Hij kan ook heul hard blaffen. Maar hij is absoluut geen bijter naar andere honden.
Den Haag. Denk wel een stukje uit de buurt?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door