Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2944996
mijn aol email account is gehackt  :'(  ik kan nu niet inloggen, hij zegt dan: We hebben ongewone activiteiten vastgesteld op dit account en voor je veiligheid blokkeren we tijdelijk de toegang. Wijzig je wachtwoord om weer toegang te krijgen tot dit account.
ik klik dan op ww wijzigen, en moet beveiligingsvragen beantwoorden, naar mijn weten is dat gewoon goed maar ik kom er niet doorheen hij blijft me maar afwijzen  :'(  gaat dat ooit nog goed komen of kan ik maar beter de toko dichtgooien en een ander email adres maken :S
Door Ruisje
#2945034
De antwoorden op de beveiligingsvragen zijn waarschijnlijk ook hoofdlettergevoelig, heb je daar goed op gelet? Ergens geef je dus volgens hen een verkeerd antwoord...

Als je er echt niet meer doorheen komt, zit er weinig anders op dan een nieuw emailaccount aanmaken. De 'toko' dichtgooien gaat ook niet lukken zolang je niet kunt inloggen.

Of een email aan aol support nog helpt weet niet, maar dat zou je als laatste kunnen proberen.

Barfplaats wordt gesponsord door