Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2944570
Ons ras (de Dalmatische Hond) is echt geweldig. En ik zal ze zo lang mogelijk proberen te hebben/houden. Maarrrr, het zijn uiterst energieke honden, ik denk niet dat ik dat op mijn 75ste nog leuk vind.... Ik kan me zo voorstellen dat meer mensen met hetzelfde 'probleem' kampen. Misschien dat je ras ook te energiek is of te groot of te veel vachtverzorging nodig heeft....?

Dus ik ben in mijn hoofd een verlanglijstje aan het maken voor honden die ik wil als ik later oud ben :biggrin2:

Ik kom er alleen niet uit..... Het moet dus niet te groot maar ook niet te klein zijn. Niet te energiek maar ook een weer geen dooie. Het moet uberkort haar hebben, zoals de Dalmaat. Moeilijk moeilijk.

Welke hond wil jij als je later oud bent?
#2944580
Ik heb altijd geroepen...als ik later groot ben wil ik een basset...zo'n engelse. Iets anders is er nog niet in me opgekomen, dus voorlopig dan deze maar. Maar eigenlijk ben ik bang dat het gewoon boppers blijven. Vachtverzorging kun je ook laten doen.
#2944584
Lizzy schreef: Ons ras (de Dalmatische Hond) is echt geweldig. En ik zal ze zo lang mogelijk proberen te hebben/houden. Maarrrr, het zijn uiterst energieke honden, ik denk niet dat ik dat op mijn 75ste nog leuk vind.... Ik kan me zo voorstellen dat meer mensen met hetzelfde 'probleem' kampen. Misschien dat je ras ook te energiek is of te groot of te veel vachtverzorging nodig heeft....?

Dus ik ben in mijn hoofd een verlanglijstje aan het maken voor honden die ik wil als ik later oud ben :biggrin2:

Ik kom er alleen niet uit..... Het moet dus niet te groot maar ook niet te klein zijn. Niet te energiek maar ook een weer geen dooie. Het moet uberkort haar hebben, zoals de Dalmaat. Moeilijk moeilijk.

Welke hond wil jij als je later oud bent?
Kun je zelf niet een lijn met slome Dallen gaan fokken? Fit for Function anno 2040  :biggrin2:

Zo, dat probleem ook weer opgelost  :biggrin2:
#2944613
Lida. S schreef: Een teckel, maar die zijn ook wel heel levendig en vragen veel beweging. Het voordeel is wel dat een teckel je niet zo gauw omver zal trekken.
Moet het geen Joep worden..... ::) 8) ;D ;D ;D

Enne.... moet ik het nog typen..... :P
#2944615
Angelique schreef: Ik heb altijd geroepen...als ik later groot ben wil ik een basset...zo'n engelse. Iets anders is er nog niet in me opgekomen, dus voorlopig dan deze maar. Maar eigenlijk ben ik bang dat het gewoon boppers blijven. Vachtverzorging kun je ook laten doen.
Een Engelse Basset? Grappig, had ik niet verwacht! Ik weet niet, ik kan me geen andere hond dan eeen Bopper voorstellen bij jou :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door