Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2944330
Thankx allemaal met meedenken en eerlijk is eerlijk als iemand bij mij met zo'n verhaal zou komen zou ik ook zeggen ver van wegblijven. En ja in iedere lijn van de markies speelt wel wat. Ik weet alleen vrij zeker dat deze fokker stabiele hondjes heeft en fokt en dat is tegenwoordig bij de markies wel heel anders.

De podenco nee dank je; teveel jachtpassie/drift.
Shiba trekt niet.
De stabij staat nog wel in het lijstje ;)

Het is ook wel ronduit waar wat parelridder schrijft en dat maakt het ook zo ontzettend moeilijk. Misschien weten we teveel en willen we teveel.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2946962
Kennis van mij stond op wachtlijst Markiesje en kreeg ineens te horen dat pupkoper had afgezien van de koop. Toen was het nog maar 2 weken tot de pups 'uitvlogen'.
Hele topic even doorgelezen en wens je veel wijsheid toe!
Zelf ben ik minder onder legt op honden gebied en zou dus goed inlezen over de aandoening in combi met de leeftijd van moeder en vader. Is er sprake van last of is het meer een een!alig iets bij moeder?
Vind het markiesje in elk geval een erg leuk hondje om te zien ;-)
#2947047
dinky89 schreef: Kennis van mij stond op wachtlijst Markiesje en kreeg ineens te horen dat pupkoper had afgezien van de koop. Toen was het nog maar 2 weken tot de pups 'uitvlogen'.
Hele topic even doorgelezen en wens je veel wijsheid toe!
Zelf ben ik minder onder legt op honden gebied en zou dus goed inlezen over de aandoening in combi met de leeftijd van moeder en vader. Is er sprake van last of is het meer een een!alig iets bij moeder?
Vind het markiesje in elk geval een erg leuk hondje om te zien ;-)
Het gaat hier niet om de wachtlijst. Ik sta al vanaf 2010 op de lijst....nee heb echt zeer doelbewust gezocht, voor zo ver mogelijk, naar een fokker + dito honden die echt stabiel zijn. De Markies kan tegenwoordig erg onzeker zijn en daardoor erg kefferig. Deze fokker heeft zeer beslist stabiele, belastbare zowel fysiek als mentaal, markiesjes. En zo staat zij ook bekend. Alleen tsja er komt wel wat boven drijven, niets levensbedreigend maar wel vervelend.
#2948162
Ik denk dat ik deze fokker ken van de markiesje, het wereldje is klein en volgens mij traint zij waar ik ook lesgeef/train. Markiesjes van haar zijn idd stabiel, doen het goed op de behendigheid. Maar met deze info zou ik het inderdaad ook niet aandurven. Heb je wel eens aan een papillon gedacht, klein hondje en retesnel op de behendigheid.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door