Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#2941849
Onze kleine, lieve, leuke, altijd vrolijke Nelson.  :smitten: :smitten: :smitten:
Wat ben ik toch blij met onze kleine man. Mijn pupmans.
Hij doet het zo fantastisch goed. Oké, hij pubert. Soms, maar daar kan hij natuurlijk niks aan doen, is hij zijn oren kwijt. Dan plast hij op plaatsen waarvan hij weet dat het niet mag. Of gaat niet in de bench als ik zijn eten klaar maak. Maar dat zijn de enige twee dingen (klopt hard af!) waar hij me mee uit test. We zijn klaar met de basiscursus van Martin Gaus. Hij had alleen maar 'goed' en 'uitmuntend' op zijn lijst. We zijn nu bezig met de jonge hondenklas en ook dat gaat super. Echt, werkelijk waar, ik kan wel janken zo gelukkig ben ik met hem. Hij trekt niet aan de riem, hij luistert goed, is rustig waar hij dat moet zijn en hij kan onwijs fijn spelen als hij dat mag. Ik had het niet beter kunnen treffen.

Janninneee heeft hem voor ons op de foto gezet. En dan ineens besef je dat het echte puppy er toch wel af is. Ik kon bijna niet kiezen, maar hier dan toch onze selectie. Janninneee, nogmaals super bedankt!  :-*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hope op ma 16 jun 2014, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door