Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#2946911
pienke schreef: Gister andijviestamppot met spekjes en een uitje.
Vandaag iets met sla want die moet op. Ik ga nog boodschappen doen dus kan nog wat inspiratie opdoen.
Inspiratielevel tijdens het boodschappen doen: nulkommaniks  ::) Ja...voor de lunch, die bestond uit een bak chocolademousse en 3 haringen (heb de haringen eerlijk gedeeld met 1 hond en 2 katten)
Het worden opgebakken piepers (restje van zondag) met slaai (aangekleed met ei en tomaat) en gebakken vis. Nu nog zin maken.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2946912
Ik heb geen flets idee.  :-\ 
Meneer -A- is onderweg vanuit de Randstad, duurt dus nog wel even voordat hij thuis is.

Bij een bestelling van de Bever kreeg ik onlangs een kortingsbon van HelloFresh. Lijkt me toch wel makkelijk hoor, als alles al voor je bedacht is.  :biggrin2:

Edit: typfout
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op di 24 jun 2014, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
#2947078
-Annemarie- schreef: Heeeee, Pienke. Blij om te horen dat ik niet de enige Toos inspiratieloos ben.  :-*  ;D
En, wat is het geworden?

Mijn aardappels waren om 18.30 nog niet gaar. Toen hebben we vis en sla gegeten en als troost maar een ijsje toe genomen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door