Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2947152
Nou, ze smaken ook echt ubersmerig. Maar goed, die champignon dingen bij de AH (waarbij de ze lekkere met honing en noten uit het assorti hebben gehaald ::)) zien er ook goor uit maar smaken lekker. Maar deze? Ik gooi niet snel eten weg maar dit heb ik weggeknikkerd :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2947167
Lizzy schreef: Zo, ik had nieuwe worstjes van de AH (vega), die waren een partij VIES :puke:

Echt, niet te nassen!

Deze:

Afbeelding

Je bent gewaarschuwd!
Ergens rijmt er al iets niet...vers geteelde worstjes  :biggrin2:

Maar ik ben niet verbaasd, ze zien eruit als een brokkendrol.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2947198
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:    :yucky:

pienke schreef: En, wat is het geworden?

Mijn aardappels waren om 18.30 nog niet gaar. Toen hebben we vis en sla gegeten en als troost maar een ijsje toe genomen.
Meneer -A- stond in de file dus die was heel laat. Heb voor mijzelf even gehakt/ui/knoflook rul gebakken en op 't laatst een flinke berg andijvie doorgeschept. Geen culinair hoogstandje, maar het was warm, hartig en vult de maag.  ;D
Door Lizzy
#2947204
Angelique schreef: Ergens rijmt er al iets niet...vers geteelde worstjes  :biggrin2:

Maar ik ben niet verbaasd, ze zien eruit als een brokkendrol.
Zo smaakte ze ook ;D ;D ;D ;D
Door Jantina
#2947295
Ik vind de nieuwe verpakking van de Vega worstjes wel helemaal hip en gezellig, niet meer zo stoffig! Alleen jammer dat de inhoud tegen viel. Ik zweer nog steeds bij de Toscaanse Carrre van AH. Heerlijk voor een vega dagje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door