Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2941697
Om kwart over 8 al wakker gebeld door de bereikbaarheidsdienst die beneden af ging. Uiteindelijk maar er uit gegaan, ging ie om 5 voor 9 weer. Eigenlijk heb ik m pas om 9 uur  ::) toch maar opgenomen. Meteen allerlei dingen moeten opzoeken en nadenken, terwijl ik m'n eerste koffie nog niet op had. Poeh.
Hoop dat het nu geregeld is, én dat ik de rest van de dag dat kreng niet meer hoor. Heb d'r zo'n hekel aan, is van dinsdag tot dinsdag, van 09.00 tot 22.30. Op vrije dagen vervelend, maar ook tijdens je diensten want ik liep vorige week de hele week steeds achter omdat ik steeds gebeld werd.

Morgen ben ik er vanaf. Gelukkig krijg je er zo veel voor terug ook  ;D
Door TMG1961
#2941705
Zou vandaag een pakketje bezorgd worden..wanneer..nou ergens tussen 08.30 en 21.30. Nou ik blijf niet thuis, zijn ze helemaal van de zotte, mensen gaan toch niet 13 uur thuis zitten wachten op een pakketje dat ergens in de loop van die 13 uur gebracht kan worden.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2941708
Ik zou vandaag tussen 9 en 11 een pakketje krijgen, zo werd mij vrijdag via mail verteld.
Afgelopen zaterdag kreeg ik een mailtje dat het pakketje geleverd was  ::)
Toch handig als je weet wanneer je naar de brievenbus moet lopen  :biggrin2:

Misschien komen ze precies als je weer thuis bent Theo!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2941728
Ik ben vandaag vrij, want vorige week mijn roostervrije dag gewerkt. Ik zou rustig aan doen en me vooral niet druk maken.

Heb al een kwart van de tuin grondig onkruidvrij gemaakt  ::)
Door TMG1961
#2941812
Kim_S schreef: Ik zou vandaag tussen 9 en 11 een pakketje krijgen, zo werd mij vrijdag via mail verteld.
Afgelopen zaterdag kreeg ik een mailtje dat het pakketje geleverd was  ::)
Toch handig als je weet wanneer je naar de brievenbus moet lopen  :biggrin2:

Misschien komen ze precies als je weer thuis bent Theo!
Ik ben inmiddels al weer anderhalf uur thuis maar nog altijd geen pakket gezien. Heb intussen 16 bakstenen klaargezet om 2 penanten te verhogen. Straks eerst maar eens navragen of de zak cement die hier staat nog bruikbaar is..indien ja dan ga ik morgen eens kijken of ik ook kan metselen. Zijn maar 2 laagjes van 4 bakstenen per penant dus zou moeten lukken.

Straks na wandeling de goot voor even schoonmaken..mochten jullie na 4 uur niks meer van me horen ben ik van ladder gevallen
#2941814
TMG1961 schreef: Ik ben inmiddels al weer anderhalf uur thuis maar nog altijd geen pakket gezien. Heb intussen 16 bakstenen klaargezet om 2 penanten te verhogen. Straks eerst maar eens navragen of de zak cement die hier staat nog bruikbaar is..indien ja dan ga ik morgen eens kijken of ik ook kan metselen. Zijn maar 2 laagjes van 4 bakstenen per penant dus zou moeten lukken.

Straks na wandeling de goot voor even schoonmaken..mochten jullie na 4 uur niks meer van me horen ben ik van ladder gevallen
We houden het in de gaten :biggrin2:
Door Nadia
#2941836
Gaaaaap ik ben lui. Man lief is voor een of ander iets van het raad van bestuur op het werk aan het doen. En ik wil ofwel de badkamer ofwel de slaapkamer poetsen. Ben me hier al een uur toe aan het zetten. Toch maar er eens gaan beginnen voordat mini-me wakker word. Heb wel zijn kledingkast opgeruimd. Vind ik veel leuker :p
#2941837
TMG1961 schreef: Ik ben inmiddels al weer anderhalf uur thuis maar nog altijd geen pakket gezien. Heb intussen 16 bakstenen klaargezet om 2 penanten te verhogen. Straks eerst maar eens navragen of de zak cement die hier staat nog bruikbaar is..indien ja dan ga ik morgen eens kijken of ik ook kan metselen. Zijn maar 2 laagjes van 4 bakstenen per penant dus zou moeten lukken.

Straks na wandeling de goot voor even schoonmaken..mochten jullie na 4 uur niks meer van me horen ben ik van ladder gevallen
Theo?!?!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door