Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#2943016
Nadia schreef: Is goed Jeroen! Dan ben ik thuis. Zal zorgen voor lekker gebak.

Omg.. Heb tot half 12 geslapen :o
Ik zal het wel nodig gehad hebben ::)
Dan neem ik weer lekkere trek mee!
Jammie jammie  :mbounce:

We appen nog wel even vantevoren.
:-*
Door fem fatale
#2943072
Met het UWV afgesproken dat ik de gegevens van het CBR even in zou scannen en naar ze zou mailen, maar 5 attachments was te groot, 3 attachments was te groot, 2 attachments was te groot...

Nu dus 5 mailtjes met ieder 1 pagina. Ik overweeg sterk om het even op google drive te gooien en te sharen, maar dat zal het UWV dan ook wel niet mogen.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2943104
fem fatale schreef: Met het UWV afgesproken dat ik de gegevens van het CBR even in zou scannen en naar ze zou mailen, maar 5 attachments was te groot, 3 attachments was te groot, 2 attachments was te groot...

Nu dus 5 mailtjes met ieder 1 pagina. Ik overweeg sterk om het even op google drive te gooien en te sharen, maar dat zal het UWV dan ook wel niet mogen.
Kan kloppen, de beveiliging springt erop. een debiteur heeft onlangs via myshare of zo geprobeerd mij bestanden te sturen maar ik kon er niet bij  ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2943184
fem fatale schreef: Superonhandig, want ik stuur ze wel vaker documenten. Blijkbaar pasten die tot nu allemaal op 1 kantje ofzo.
Normaal gesproken als je JPG hoge resolutie inscant (of PDF hoge resolutie) kunnen bestanden best wel groot worden.
Ik gebruik voor PDF altijd een lagere resolutie en dan wordt één A4-tje zo'n  1.2 MB. En daar kun je er prima 5 van aan een mailtje hangen.
#2943209
Ronald schreef: Normaal gesproken als je JPG hoge resolutie inscant (of PDF hoge resolutie) kunnen bestanden best wel groot worden.
Ik gebruik voor PDF altijd een lagere resolutie en dan wordt één A4-tje zo'n  1.2 MB. En daar kun je er prima 5 van aan een mailtje hangen.
Dat dus.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2943221
Ronald schreef: Was gelukkig vrij snel onder controle. Je moet er toch niet aan denken dat dat hele gebied in de as gelegd wordt!
Als er elk half jaar zo'n fik is, blijft er al snel niet zoveel meer over  :(. Was twee weken terug nog in cafe Shooters. Raar idee.
Door rosmin
#2943246
't Is lekker rustig op straat nu de wedstrijd is begonnen;
volgens mij is iedereen vroeger naar huis gegaan, normaal rijdt het hier aardig door tot een uur of 7 's avonds
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door