Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2937883
gisteren een grote pan soep gemaakt...niks bijzonders... groente, balletjes, kruiden en woknoedels...
vanmorgen pakte ik de pan en verrek zeg.. de soep maakte geluid!
t borrelde!!!!!
alles door de wc heen gespoeld!
maar hoe komt dat nou?
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2937884
vanaalst schreef: gisteren een grote pan soep gemaakt...niks bijzonders... groente, balletjes, kruiden en woknoedels...
vanmorgen pakte ik de pan en verrek zeg.. de soep maakte geluid!
t borrelde!!!!!
alles door de wc heen gespoeld!
maar hoe komt dat nou?
ieks!!! geen idee hoe dat zo snel kan!!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2937890
Komt echt door het weer Ellen, is een hele vervelende tijd om dingen te bewaren.
Door monster
#2937891
Is er onweer geweest gisteren? Melk kan dan ook ineens zuur zijn.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2937893
Pauline schreef: Komt echt door het weer Ellen, is een hele vervelende tijd om dingen te bewaren.
ja dat moet haast wel door het weer komen, dat het niet snel genoeg afkoelt ofzo!
Door Lizzy
#2937895
Volgens mij is dat echt een teken van bederf! Yuk! :biggrin2:
Door Mandarijn
#2937896
Last van onweer en bliksem gehad? Dan is de soep gaan schiften door de statische lading in de lucht.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2937899
geen onweer wel regen... nou ja t is ook niet belangrijk hoor, wel een smerig gezicht dat dan weer wel...
ipv soep werd t stokbrood met kruidenkaas ed... volgens neef en nicht en t spul van mij veel beter! 8)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2937900
Deksel er op gedaan??

Had ik eens met erwtensoep deksel er strak opgedaan en ook gaan gisten.
Door Mandarijn
#2937902
vanaalst schreef: geen onweer wel regen... nou ja t is ook niet belangrijk hoor, wel een smerig gezicht dat dan weer wel...
ipv soep werd t stokbrood met kruidenkaas ed... volgens neef en nicht en t spul van mij veel beter! 8)
Het onweer hoeft niet perse bij jouw te zijn. Kan in de omgeving zijn. Waardoor de statische lading in de lucht bij jouw ook veranderd is. Dat is mij ook eens overkomen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2937906
vanaalst schreef: dan houden we t daar maar op, en niet op mn geweldige kookkunsten........ :P 8) ;D
Ieder nadeel heb zun voordeel...... ;D ;D ;D :-*
Door Nynke
#2937930
is inderdaad het weer en misschien in combinatie met te langzaam afkoelen. Volgende keer de pan soep in een grote bak zetten met ijskoud water en elke 10 minuutjes de soep doorroeren.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2937931
Wij hebben hier ook een bedorven bloemkool, die vrijdagavond nog hartstikke mooi was. Dus wij eten maar pannenkoeken vanavond.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door