Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2937913
Ik wilde net hetzelfde gaan vragen :-[ :biggrin2:

Nou haal ik die verhipte hamsters nooit op (zelf scannen) maar als de actie langer door gaat, wil ik ze best ophalen!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2937935
Me to! Heb gister mijn neefje en nichtje een paar gegeven, maar die hebben zat. Dan vind ik het leuker om ze te geven aan kinderen die van zulke dingen normaal niets mee krijgen!
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2937991
Pauline schreef: Tot hoelang kun je ze sparen? Ik heb er 2..., al wel uitgepakt.  :-[
Geen flauw idee...

maakt niet uit hoor of ze zijn uitgepakt.
Door Parelridder
#2938698
'k Spaar nog heel even door, zodat ik er redelijk wat tegelijk kan toe sturen, maar zal gauw een 1e 'voorraad' toe sturen, anders kunnen ze er pas aan mee doen als de rage af loopt..
Ik heb trouwens geen einddatum gevonden op het www, vermoedelijk is het een 'zolang de voorraad strekt' aktie.

Geinspireerd door jouw initiatief: Hoe voer jij dit uit? Ga je pakketten voor gezinnen met kinderen van een bepaalde leeftijd voorzien van hamsters?
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2938812
Iedereen die er komt moet zich melden ....wordt op de lijst aangekruist.

En wij weten via de lijst en ook omdat de kinderen vaak mee komen , dus dan krijgen een paar hamsters ter plekke, ze gaan niet in de kratten want anders komt het misschien bij mensen terecht die geen kinderen hebben en die gooien het rustig in de prullenbak, al eens mee gemaakt met dingen van de plus die kregen we van de supermarkt die waren over en ik vroeg er eens naar , o we hebben geen kinderen dus wat moet ik er mee. al doende leert men.

Hele kleine kinderen daar geven we het ook niet aan ik denk zo vanaf 4 jaar dat het dan wel leuk is..
Door K&D
#2938890
*Marga* schreef: Geen flauw idee...

maakt niet uit hoor of ze zijn uitgepakt.
Mooi. Dan heb ik er ook 3 voor je.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2940398
Je hoeft die ene niet op te sturen hoor, ik heb nu wel aardig wat...

Ik ga ze aanstaande donderdag uitdelen.. :)
Door tess06
#2940409
*Marga* schreef: Je hoeft die ene niet op te sturen hoor, ik heb nu wel aardig wat...

Ik ga ze aanstaande donderdag uitdelen.. :)
Ik heb er "al" 3maar wel je ze nog wel hebben?
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2940431
Je mag altijd opsturen of als je iemand weet die het ook leuk vind moet je het daar aan geven natuurlijk :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door