Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#2936899
Sher schreef: Ik snap je heel goed hoor!
Ik zit al jaren kwijlend naar windhonden te kijken en ze lijken me qua karakter ook helemaal geweldig. Het jachtinstinct heeft me altijd tegen gehouden, maar dit is uiteindelijk niet een heel sterke hond die mij achter zich aan sleurt naar de konijnen toe. Ik houd er heel sterk rekening mee dat dit hondje niet meer zomaar los zal kunnen als het echt volwassen is. Natuurlijk zou mij dat wel heel erg spijten, maar ik geloof dat dit me niet meer zou tegenhouden. Ik zou wel op zoek gaan naar plekken waar ik haar wel zou kunnen loslaten, maar dan in het bos inderdaad maar aangelijnd.
Door omstandigheden heb ik een hele tijd met mijn honden in een bos met aanlijnplicht gelopen en uiteindelijk is dat niet onoverkomelijk. Ook zo kunnen ze nog plezier hebben en flinke wandelingen maken.
Je hebt er zo te lezen helemaal goed over nagedacht!! :-*
Ik vind het voor mezelf ook niet onoverkomelijk, een hond aan de lijn. Wel vind ik het voor de hond zelf moeilijk, ik gun Tous zo die vrijheid om eens lekker te kunnen rennen, te kunnen spelen, te kunnen doen zonder lijn. Maar misschien is dat mijn eigen menselijke emotie en ervaart de hond het helemaal niet zo.

Ga je kennis maken met haar? Zag dat ze al in NL is..... spannend hoor! Ze ziet er echt uit als een schatje!

Enja.. die Maud... het zijn de oren he? Eenmaal zulke oren in huis en je valt er als een blok voor :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sher
#2936902
zurca schreef: Je hebt er zo te lezen helemaal goed over nagedacht!! :-*
Ik vind het voor mezelf ook niet onoverkomelijk, een hond aan de lijn. Wel vind ik het voor de hond zelf moeilijk, ik gun Tous zo die vrijheid om eens lekker te kunnen rennen, te kunnen spelen, te kunnen doen zonder lijn. Maar misschien is dat mijn eigen menselijke emotie en ervaart de hond het helemaal niet zo.

Ga je kennis maken met haar? Zag dat ze al in NL is..... spannend hoor! Ze ziet er echt uit als een schatje!

Enja.. die Maud... het zijn de oren he? Eenmaal zulke oren in huis en je valt er als een blok voor :biggrin2:
Ik krijg eerst nog een huisbezoek en als ik dan word goedgekeurd  (ik hoop dat ze niet op zoek zijn naar een goede huisvrouw) :nerves: dan mag ik kennis met haar maken. Tilly moet dan ook kennismaken natuurlijk. Als het niet klikt met Tilly, gaat het niet door. Er moet dus nog heel wat gebeuren.

Die oren van Maud zijn wel helemaal het einde natuurlijk.  :P De oortjes van Noortje houden nog ruimte voor twijfel.  :P
Gebruikersavatar
Door Sher
#2939872
We moeten nu nog verplicht nadenken, maar wat mij betreft is het rond. Noortje komt bij ons!  :circle:
Ze is zo schattig, klein, vrolijk en onweerstaanbaar. O enne, er zit blijkbaar behoorlijk wat podenco in. Het is zo'n teer sierlijk poppetje, heel lief en bescheiden, dat opeens ongelooflijk alert en fel kan worden. Het is echt een transformatie, je weet niet wat je ziet.  :o
Vaarwel onbezorgde losloopwandelingen...........  :P
Gebruikersavatar
Door Sher
#2939876
spreeuwtje schreef:
(Dus het huisvrouw gedeelte viel mee) :biggrin2:
Ik was een vreselijke muts!  :-[
Ik heb de hele tijd op mijn knieën op de grond gelegen, maakte pas thee toen ze zeiden dat ze eigenlijk wel dorst hadden na hun lange reis en daaropvolgende wandeling. Ik had koekjes gekocht en die liggen nu nog steeds in de kast. Gelukkig was mijn zoontje er bij. Hij dacht aan foto's en heeft ze gemaakt en hij kwam de kipfilet brengen die ik voor ze had gedroogd.  :-[
Ik schaam me dood.  :-X :-[
#2939909
Sher schreef: Ik was een vreselijke muts!  :-[
Ik heb de hele tijd op mijn knieën op de grond gelegen, maakte pas thee toen ze zeiden dat ze eigenlijk wel dorst hadden na hun lange reis en daaropvolgende wandeling. Ik had koekjes gekocht en die liggen nu nog steeds in de kast. Gelukkig was mijn zoontje er bij. Hij dacht aan foto's en heeft ze gemaakt en hij kwam de kipfilet brengen die ik voor ze had gedroogd.  :-[
Ik schaam me dood.  :-X :-[
whahahhahahahahahahahhahahahahahaha geslaagd dus :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door