Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#2943736
Op 6 augustus 2008 kwam ons Loesje definitief uit het asiel bij ons wonen.

Nog nooit een druppel spijt, met al haar gebruiksaanwijzingen is het nog steeds het liefste hondje ter wereld.

Afbeelding


Ze wordt wel mooi oud vind ik zelf overigens:

Afbeelding
Door Pluto
#2943738
Is Loesje het allerliefste hondje ter wereld dan doet Pluto een gooi naar de 2e plek!

2007 aan de Maas in Well:

Afbeelding

Van blij ei met lichte watervrees naar waterrat met ervaring:

Afbeelding
Door Pluto
#2943762
Pauline schreef: Afbeelding

Baby Plien  :)
Ik durf te beweren dat je in je gezicht nauwelijks bent veranderd, althans duidelijk herkenbaar!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2943763
Pluto schreef: Ik durf te beweren dat je in je gezicht nauwelijks bent veranderd, althans duidelijk herkenbaar!
Mag hoor, dat zegt iedereen en ik ben er apetrots op.  :biggrin2:
Door Shanti en co
#2943899
Afbeelding

Ik met Noël toen ik nog klein en onschuldig was.
Hier heb ik de riem vast, want dat vond ik altijd toch wel errug leuk. Noël was hier acht en was goed opgevoed maar ik had toch altijd wel het gevoel een hele goede hondenbaas te zijn omdat ze zo goed luisterde naar mij.  :biggrin2:
Ze was ook een hele slimme hond en begreep bijna altijd wel wat je van haar wilde, vooral bij mijn vader was dat duidelijk. Voor naast, zit, aan de voet, kom hier gebruikte hij tig commando's (willekeurig door elkaar heen) maar ze begreep hem wel. Shanti daarentegen heeft dat stukken minder en dan vindt hij dat ze soms zo slecht luistert.  ::)

Afbeelding

Afbeelding
Hier was ze al 12 maar ze was nog steeds heel actief.
Door smulpaap
#2943930
Ik zal later eens naar jeugd foto,s kijken . Ik lag in de kinderwagen al met een hond bij me  :biggrin2:
Toen we eenmaal op ons zelf woonden kwam eerst Sproetje , een oude bastaart uit het asiel
Sproet week nooit van de zijde van ons zoontje af . Zoontje had indertijd een rode voetbalschoen op wieltjes bij Wastora vandaan
Tijdens het WK was dit in die tijd heel hip kinderspeelgoed  :biggrin2: Sproet kon het allemaal nog net bijhouden

Toen Sproet overleed hebben we gekozen voor een pup in plaats van de voor ons zo gebruikelijke herplaatsers
Kleine kinderen , en een pup leer je dingen aan . In die tijd toch even gemakkelijker
En die pup werd deze dame op de foto . Chintha , een Langharige Hollandse Herder (kennelnaam Chintha v/d Steenenpoort )
Chintha had de bijnaam Margaret Thatcher  :biggrin2: Een ware ""ijzeren dame "" maar wel met een hart van goud  :-* :-*
Een heel sociale dame en dol op behendigheid en fietsen . Als ze meeging naar zee dan klom ze eerst een duintop op
Keek vanaf de duintop waar wij waren en kwam altijd zelf weer terug . Zwemmen was iets voor zeehonden . Daar moest ze niets van hebben
Na anderhalf jaar kregen we Tess erbij een Hollandse Herder reu . Ze waren onafscheidelijk die twee
Tess is helaas niet oud geworden , hij mocht 1 maand 9 jaar zijn en overleed aan een zeer agressieve vorm van leukemie
Chintha is 11 jaar geworden en is overleden aan Cushing . 

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2943941
Nou, vooruit.  ::)  :biggrin2:
We schrijven voorjaar 2002. Kort haar, iets zwaarder, buideltasje en bergschoenen.  :-X
Én een puber-Wodje. :smitten:


Afbeelding
Gebruikersavatar
Door joel
#2943945
wat een mooie verhalen en foto's.....van mij geen foto's, mijn albums liggen na de verhuizing allemaal op de vliering..
Door Pluto
#2943970
-Saskia- schreef: Nou, vooruit.  ::)  :biggrin2:
We schrijven voorjaar 2002. Kort haar, iets zwaarder, buideltasje en bergschoenen.  :-X
Én een puber-Wodje. :smitten:


Afbeelding
Dit gezien hebbende maak ik een diepe buiging voor de fashionista die je al die jaren verborgen hebt weten te houden!
:biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door