Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2936008
Lizzy schreef: Eigenlijk kennen ze hier alleen het commando sta. Da's het belangrijkste he, voor op de show :biggrin2:
Zie je, ik wist het. :biggrin2:

Zeg hoe is die taart van de week geworden? ::)
Door Lil
#2936125
Ik weet het! Ik ga fokker worden. Verdien ik reuze veel geld en hoef ik de honden alleen nog maar sta te leren. Ik zie het al helemaal zitten!
Door Lizzy
#2939359
Eef+doggies schreef: Mooi hek!
Zo'n eigen afgesloten oprit is wel heel ideaal om de honden 'in te laden'.
Ehhh, ja  :biggrin2: :biggrin2:
Dat was ook een van de (vele) redenen waarom we dit huisje zo graag wilde hebben!
Hek bevalt uitstekend trouwens. En we hebben geprobeerd of Frou Frou er doorheen past (door de spijlen zeg maar) maar dat lukt niet dus ook dat gaat goed!
Gebruikersavatar
Door koekje
#2939388
Lizzy schreef: we hebben geprobeerd of Frou Frou er doorheen past (door de spijlen zeg maar)
Ahhhh! Arm Frou Frouke!
Ik krijg er acuut plaatjes van in mn hoofd van jullie die staan te proberen het arme hondje door de spijlen heen te persen, met een zeer bedenkelijk kijkend hondje (soort van Boomer-blik)  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2939394
koekje schreef: Ahhhh! Arm Frou Frouke!
Ik krijg er acuut plaatjes van in mn hoofd van jullie die staan te proberen het arme hondje door de spijlen heen te persen, met een zeer bedenkelijk kijkend hondje (soort van Boomer-blik)  :biggrin2:
Frou was mijn favoriet  :'(
Ze maken er gewoon een depri dalmaat van  >:(
Door Lizzy
#2939399
Ja, we hebben d'r voor dat hek gezet en toen hebben we een vork gepakt en zijn gaan prakken. Maar het lukte dus niet. Ja jeetje Marije, dan had je haar maar gewoon moeten nemen hoor >:(
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2939514
Lizzy schreef: Ja, we hebben d'r voor dat hek gezet en toen hebben we een vork gepakt en zijn gaan prakken. Maar het lukte dus niet. Ja jeetje Marije, dan had je haar maar gewoon moeten nemen hoor >:(
Mocht niet van Leo  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door