Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2943748
debbieD schreef: Wat schattig! Rumba zn kleine zusje!

Ja Debbie, Rumba heeft een halfzusje en zijn vader is het neefje van de vader van deze pup.

De chipper is net geweest. De kleine dame heeft geen krimp gegeven en liep stoer in het rond.
Het was een invaller, want "mijn" chipper is met vakantie. Het was Kees Versluis van de Teckels. Heel aardige man.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2960812
a.s. Zondag gaat het vreselijk leuke puppekind mij verlaten. Ze gaat naar het buitenland emigreren. Ik weet nu al dat ik het er heel moeilijk mee ga krijgen. Het is een kwestie van: Hart zegt: Blijf hier wonen, want je bent een super pup. Verstand zegt: Niet houden, je hebt er al 8. MAAR het is zo'n vreselijke leuke mooie voor niets bang pup. Ze gaat sporten, dat wel. Pffffffffffff moeilijk hoor :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2960818
Oh jee ach jee, ja lastig. Maar wat je zegt, je hebt er al 8 en dat is best veel al natuurlijk. Sterkte met afscheid nemen  :-* Waar gaat ze heen qua buitenland?
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2960820
Angelique schreef: Oh jee ach jee, ja lastig. Maar wat je zegt, je hebt er al 8 en dat is best veel al natuurlijk. Sterkte met afscheid nemen :-* Waar gaat ze heen qua buitenland?

Belgie
Door inni
#2961189
Belgie is niet het buitenland maar de buren  ;)......contact houden via internet......maar 't is wel anders dan 24/24
Sterkte met "laten vertrekken"
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door