Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#2933880
Erna schreef: Wij gebruiken het liefst een ronde leren riempje en een 'luxe slip'.  Geen idee hoe ik dat anders moet noemen maar het is een slipkettinkje waarbij de schakels heel dicht bij elkaar zitten en het kettinkje dicht lijkt. Wij vinden dat mooi staan en bij het in stand staan zakt het vanzelf naar de overgang van nek naar schouder.
Ik kan me hier weinig bij voorstellen... heb je er misschien een foto van ?
Gebruikersavatar
Door nova
#2933887
Ik heb een  vrij dunne , leren showlijn,  en ga met mn berner(s)  door de ring. Nog nooit kapot gegaan.
Ik zal straks een foto maken
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2933902
Ik vind zo'n kettinkje niet mooi en lijkt me ook met lange haren niet prettig.
Het moet inderdaad een wit lijntje zijn bij m'n witte hondje  :D
Tenminste d'r nek wordt nu al goed donker maar als het goed is is ze straks toch meer wit dan oranje  ;D
Ik ga als ik tijd heb die sites eens rustig langs!!
Maar leer klinkt wel als een goeie aankoop met een stuiterpup in de ring straks...
Gebruikersavatar
Door Riek
#2933916
MarijeEnBoomer schreef: Ik vind zo'n kettinkje niet mooi en lijkt me ook met lange haren niet prettig.
Het moet inderdaad een wit lijntje zijn bij m'n witte hondje  :D
Tenminste d'r nek wordt nu al goed donker maar als het goed is is ze straks toch meer wit dan oranje  ;D
Ik ga als ik tijd heb die sites eens rustig langs!!
Maar leer klinkt wel als een goeie aankoop met een stuiterpup in de ring straks...
Het is ook handig als het matched met je kleding.
Als ik in het zwart ga (want dat kleed zo lekker af) dan heeft Charlotte een zwart lijntje. Dan valt dat weg tegen mijn kleding.
Bij een spierwit lijntje kan je hond ineens niet mee zo wit lijken nl.
En bruin is helemaal lastig, want je hebt heel veel soorten bruin heb ik wel gemerkt.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2934647
Ik wil eigenlijk gewoon een simpel wit leer lijntje denk ik...
Die kettinkjes vind ik niet mooi als de lijn rond de hond hangt als ze in stand moet staan.
Bij dalmaten hangt de lijn dan natuurlijk niet los maar bij setters wel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door