Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2933376
Zoals een aantal van jullie weten ben ik ongeveer een half jaar geleden begonnen bij een werkgever in België. (eind november om precies te zijn)
Ik begon daar op de eerste dag dat het restaurant zijn deuren opende. Het was een hectische dag en ik vroeg me af of ik hier wel wilde werken, maar ik bedacht me dat ik ze een kans moest geven en dat ik zelf misschien ook aan de belgjes moest wennen.

Nu zijn we een half jaar verder en werk ik er nog steeds en met heel veel plezier.
Inmiddels is er een vast team aan het ontstaan en we zijn bijna compleet.
Ook gaat het met mij een stuk beter als het om mijn 'carrière' gaat.
Ik ben daar begonnen als uitzendkracht, toen kreeg ik 2x een contract voor bepaalde tijd, daarna een contract voor onbepaalde tijd voor 30u per week en sinds 1 mei een contract voor onbepaalde tijd voor 38u per week!
Mooie vorderingen zo op een half jaar tijd dacht ik ;)

Maar nu komt iets waar ik vanaf dag 1 al mee bezig was:
Per 1-6-'14 zal ik een contract hebben voor 38u per week en zal ik officieel trainee assistent manager zijn!!!!!
Hiermee ben ik nog maar 1 stap verwijderd van wat ik echt heel graag wil en dat is assistent manager worden. Mijn doel komt dus steeds dichter bij!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door