Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2933022
Vanavond zijn we weer heerlijk wezen eten bij La Cubanita ...
Een tapas restaurant waar ik keer op keer veel te vol naar buiten loop gezien al die lekkere tapas  :D

Tijdens het eten bedacht ik me dat dit toch echt wel mijn favo restaurant is, en vroeg me ineens af of jullie een favoriet restaurant hebben.

Ben benieuwd !!  :)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2933046
Ik heb er zoveel :biggrin2:

El Popo in Deventer,
'T Gerecht in Uithoorn
Een Italiaan in België die ik nooit meer teruggevonden heb,
Dikke van dale,
Een steakhouse aan het Rembrandtplein in Amsterdam,
In Emmen heb ik een idioot lekkere tournedos gegeten,
En overal waar ze een flinke biefstuk rood kunnen bakken.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2933048
Ik vind La Cubanita ook heel leuk! Heb daar 1 keer gegeten (in Almere)  maar kom er zeker nog wel terug. Momenteel is hier Onderweg favoriet, daar komen we af en toe met de familie als we iets te vieren hebben, lekker onbeperkt eten/drinken (vooral oma en kleinkinderen vinden dat prachtig) En als ik met Rudi uit eten ga dan wordt het Rhodos het Grieks restaurant.
Laatst gewijzigd door Mieke L. op do 29 mei 2014, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cj
#2933086
La Cubanita is het voor mij zeker niet. Heb gezien hoe het klaargemaakt wordt. Alleen de magnetron en de oven komen er in het restaurant aan te pas. Alles wordt kant en klaar aangeleverd. Brrr
Saskia
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2933090
Ik heb geen vast favoriet restaurant, kan al genieten van een frietje zo af en toe.... :biggrin2:

Nu we hier in Scheerwolde zijn is Herberg de Wildehof in Vledder gewild, lekker een pannenkoek eten. En als we in Gulpen zijn gaan we naar El Castillo in Valkenburg, ook heerlijk!

En in huis vinden we naar restaurant Fox in Denekamp ook altijd geslaagd of gewoon naar de Griek in de stad, zalig.

Je leest wel dat we makkelijk tevreden zijn..... :D
Door Gea1510
#2933096
cj schreef: La Cubanita is het voor mij zeker niet. Heb gezien hoe het klaargemaakt wordt. Alleen de magnetron en de oven komen er in het restaurant aan te pas. Alles wordt kant en klaar aangeleverd. Brrr
Saskia
Doet me denken aan wat de eigenaar van een inmiddels niet meer bestaand restaurant zei: alles is vers bij ons het komt rechtstreeks uit de vriezer  :o

Mijn favoriete restaurant?:  De Vlindertuin in Zuidlaren
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door