Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2934768
:circle: :circle: :circle: de eerste geslaagde dekking is een feit  :biggrin2:
vanmiddag had jolie de deur al open gemaakt en stond ze buiten ineens voor onze neus hooooi haha (deur zit op het slotje maar waarschijnlijk niet goed genoeg) dat was al dolle pret en kon ze met moeite uit elkaar houden. Sieneke gebeld en stelde voor om vanavond te dekken. (progesteron was gister ochtend 3.9, bij 4 hebben ze die dag de eisprong) zo gezegd zo gedaan :)  jolie had ik al naar buiten gedaan, 2 sluizen door, alle andere deuren van het slot om bij storm te komen haha  :biggrin2: en daar stond ze hem al op te wachten bij de buiten deur, het aapje
de duifjes buiten en daar moesten sieneke en ik hard ons best doen om ze snel naar de wei te loodsen hihi, daar hebben ze alle ruimte en is lekker stil.  het leken wel dolle haasjes die door de wei sprongen, zo grappig! al heel snel volgde een heel mooie dekking en koppeling :smitten: 


verder is het alleen maar volop genieten :) storm is echt super makkelijk, zit lekker samen met chip in de kamer, luistert goed, maakt zich niet druk.. heerlijk :)  zo mooi hoe hij met m n kleine nichtje omgaat, hoe hij met chip omgaat als die in z n gezicht keft (gelukkig doet ie dat niet veel :) ).. ja duidelijk ik ben stapel verliefd op m n schoonzoon hahaha



foto s houden jullie te goed, ben al langer dan een uur bezig en hij doet t dus niet :(  balen!
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2941225
En we zitten "al" op 2 weken  :biggrin2: als ik het zo zeg gaat het best snel.. maar de echo kan me niet snel genoeg gaan haha wat ben ik benieuwd!! Jolie is sinds de dekking stoned :P ze kan heel lang doelloos voor zich uit staren ook al rennen chip en bisou om haar heen.  Ze krabt veel, nee geen vlooien :P en heeft druppels afscheiding uit haar vulva, wat vd week zelfs tegen haar benen kletste. nu is het minder.  ik weet niet meer wanneer nou die slijmdraad kwam?

nog meer leuk nieuws... Storm krijgt er een broertje of zusje bij  :biggrin2: :D :D  vind ik natuurlijk ongelooflijk leuk dat er een pup bij hen gaat wonen!
#2941245
Wat leuk dat er een pup naar de eigenaren van Storm gaat! Ik heb afgelopen vrijdag Aysa (en Nadia, man, kind en Kain :biggrin2:) ontmoet. Wat is zij een prachtig stabiel teefje! Om jaloers op te worden met mijn twee (alleen Doerak en Tucker waren erbij) mannen die wat onzeker zijn en daardoor niet zulk heul geweldig gedrag lieten zien  :(, ze liepen samen en Aysa wilde wel uitdagen maar Tucker vond haar te spannend, liep wat te borstelen en achter haar aan te jagen in het begin :-[. Eng hoor zo'n grote zwarte dame! Doerak houdt zich eigenlijk altijd afzijdig van andere honden, dan komen ze tenminste ook niet bij hem ;). Later gingen ze alle drie hun eigen weg, maar hoe Aysa met deze heren omging  :-*, echt geweldig!
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2941255
Mooi hoor, zo hoort het eigenlijk altijd te gaan,lekker ontspannen voor het bruidspaar...helaas gaat het vaak heel anders...met veel meer dwang...
Hoop dat hier weer een prachtig nestje uitkomt !
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2941258
Jaa Nadia zei het, echt super! Ben ik heel trots op, dat is absoluut mijn doel om net zulke fijne honden als Jolie te fokken :) fijn dat jullie zo lekker hebben gewandeld :)

Nou idd de meiden, zo hoort het te gaan :) heerlijk hoot zo in de wei
Door Lizzy
#2941456
chipjolie schreef: En we zitten "al" op 2 weken  :biggrin2: als ik het zo zeg gaat het best snel.. maar de echo kan me niet snel genoeg gaan haha wat ben ik benieuwd!! Jolie is sinds de dekking stoned :P ze kan heel lang doelloos voor zich uit staren ook al rennen chip en bisou om haar heen.  Ze krabt veel, nee geen vlooien :P en heeft druppels afscheiding uit haar vulva, wat vd week zelfs tegen haar benen kletste. nu is het minder.  ik weet niet meer wanneer nou die slijmdraad kwam?

nog meer leuk nieuws... Storm krijgt er een broertje of zusje bij  :biggrin2: :D :D  vind ik natuurlijk ongelooflijk leuk dat er een pup bij hen gaat wonen!
Volgens mij groeien er puppy's! Oh, spannnnendddd! En wat ontzettend leuk joh, dat er een pup bij Storm gaat wonen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door