Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2953044
even wat foto update jes  :biggrin2:  er komt al een heus buikje :) en ze heeft honguuuurrr  :o maar ze krijgt lekker nog niet meer haha ze ziet er hartstikke prima uit en zit morgen "pas" op 5 weken
Afbeelding
Afbeelding

we tellen weer rustig af  :biggrin2:
Door kaszi
#2953048
Arme meid!!  Haar zo 'uithongeren'  :biggrin2:  Misschien kan je haar wat extra groentjes of zo geven (wel zien dat ze niet aan de dunne gaat)  Probeer ze met zulke honger wel een beetje tegemoet te komen, als er echt veel zijn kunnen ze die laatste week niet veel meer eten wegens plaatsgebrek.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2954053
is dat een serieuze vraag nadia??  ;D ;D  echt als je jolie laat eten tot ze vol zit eet ze minstens 4 kilo op een dag ;) en dat lijkt me niet heel bevorderlijk voor de bevalling, dikke mensen bevallen slechter, dikke honden hebben het een stuk zwaarder met bevallen. het zal niet de eerste keer zijn dat ze al het eten opvreet wat er ligt te ontdooien, koekjes chips maakt niet uit het is op :P 
volgende week als de pupjes echt hard groeien krijgt ze wat meer te eten

wat meer groente kan idd wel :)
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2957268
hannabelgje die had ik op 30 juni al :)

vandaag zitten we op dag 41 en het buikje groeit heel erg hard! in 2 dagen is haar buikomvang 3 cm gegroeid!  vanaf vandaag is haar eten omhoog en dat vind ze heus niet erg :D
gister heb ik de werpkist opgezet want volgend weekend heb ik workshops en dan een midweekje op vakantie, daarna vind ik het te kortbij om op te zetten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hier was ze 36 dagen
Afbeelding

werpkist :)
Afbeelding
#2964525
update tijd! :)

dag 54 alweer wat gaat het hard!! volgende week worden de berkenbolletjes geboren :smitten:
ik ben een midweekje op vakantie geweest en jolie is weer heel veel gegroeid, het lijkt wel een zeehond :D :D
Afbeelding
Afbeelding

ze is nog super fit :) heeft al een holletje onder de bramenstruik gemaakt :smitten: verder gaat alles heel gestaag, ik ben er klaar voor! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door