Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2929770
Lizzy schreef: Of ze er rijk van worden of niet, ik heb er last van :-\
Er valt bij ons gewoon niet meer te lopen. En het blijft gewoon echt minder dan een feestje wanneer er ineens stuk of 10 a 15 losgeslagen honden op je af komen gerend.....
+1. Het is lastig om een behoorlijk gebied te vinden ik nog normaal en vooral rustig kan lopen zonder enorme groepen tegen het lijf te lopen. :-\
#2929791
Lizzy schreef: Of ze er rijk van worden of niet, ik heb er last van :-\
Er valt bij ons gewoon niet meer te lopen. En het blijft gewoon echt minder dan een feestje wanneer er ineens stuk of 10 a 15 losgeslagen honden op je af komen gerend.....
Echt als ik alles zo lees hier op BP, nu weer overlast van uitlaatservice, losgeslagen niet opgevoede honden, poep overlast enz. Ben ik zo blij dat we in het buiten gebied wonen en de bietels het niet uitmaakt of we wel of niet gaan wandelen. Echt de laatste tijd hier met Jasper zo fijn dat we niet hoefde op te letten of we geen vervelende andere honden tegen kwamen.
#2929797
Urs schreef: Echt als ik alles zo lees hier op BP, nu weer overlast van uitlaatservice, losgeslagen niet opgevoede honden, poep overlast enz. Ben ik zo blij dat we in het buiten gebied wonen en de bietels het niet uitmaakt of we wel of niet gaan wandelen. Echt de laatste tijd hier met Jasper zo fijn dat we niet hoefde op te letten of we geen vervelende andere honden tegen kwamen.
+1! (Nou ja, onze honden maakt het wel uit of we gaan wandelen, die vinden dat een Universeel Hondenrecht :biggrin2:, maar ik kom ook nooit (Zweden) of zelden (Duitsland) iemand tegen).

Wat ik me afvraag: wat doet zo'n HUS wanneer ze een andere HUS tegenkomen? Dat wordt toch één grote knokpartij dan? Vinden er nooit incidenten plaats? Of maken ze onderling afspraken over wie wanneer gaat uitlaten?
#2929804
Anne in Duitsland schreef: +1! (Nou ja, onze honden maakt het wel uit of we gaan wandelen, die vinden dat een Universeel Hondenrecht :biggrin2:, maar ik kom ook nooit (Zweden) of zelden (Duitsland) iemand tegen).

Wat ik me afvraag: wat doet zo'n HUS wanneer ze een andere HUS tegenkomen? Dat wordt toch één grote knokpartij dan? Vinden er nooit incidenten plaats? Of maken ze onderling afspraken over wie wanneer gaat uitlaten?
Ik heb geen idee hoe ze dat onderling regelen, dat zou je hen moeten vragen. Ik weet dat sommige in Delft heel gezelli met elkaar afspreken.
#2929808
Urs schreef: Echt als ik alles zo lees hier op BP, nu weer overlast van uitlaatservice, losgeslagen niet opgevoede honden, poep overlast enz. Ben ik zo blij dat we in het buiten gebied wonen en de bietels het niet uitmaakt of we wel of niet gaan wandelen. Echt de laatste tijd hier met Jasper zo fijn dat we niet hoefde op te letten of we geen vervelende andere honden tegen kwamen.
Ja, daar kun je gerust blij om wezen en God op je blote knieen danken  ;D. En wees ook maar blij dat al die mensen die in de Randstad wonen het zich niet kunnen permitteren om in het buitengebied te komen wonen, want dan trok dat hele zooitje jou kant op, zit jij niet meer rustig :biggrin2:
#2929809
Lizzy schreef: Ja, daar kun je gerust blij om wezen en God op je blote knieen danken  ;D. En wees ook maar blij dat al die mensen die in de Randstad wonen het zich niet kunnen permitteren om in het buitengebied te komen wonen, want dan trok dat hele zooitje jou kant op, zit jij niet meer rustig :biggrin2:
Psssst Lizzy,  :secret: wij wonen hier stukken goedkoper dan in de randstad!
Maar dat heb je niet van mij hè?  :P :biggrin2:
#2929814
Kim_S schreef: Psssst Lizzy,  :secret: wij wonen hier stukken goedkoper dan in de randstad!
Maar dat heb je niet van mij hè?  :P :biggrin2:
Dat weet ik :biggrin2:! En ik weet inmiddels ook welke lekkere witte bubbeltjes wijnen je in Dld kan kopen dus de Duitse grens lokt me aan :biggrin2:. Maar ja, Leo werkt in Den Haag... dus dan wordt het lastig... Zodra hij met pensioen is, taaien wij hier af. We willen dan toch wel een klein huis met heel veel grond, zodat we een prive bos voor de honden aan kunnen leggen :biggrin2:
#2929818
Lizzy schreef: Dat weet ik :biggrin2:! En ik weet inmiddels ook welke lekkere witte bubbeltjes wijnen je in Dld kan kopen dus de Duitse grens lokt me aan :biggrin2:. Maar ja, Leo werkt in Den Haag... dus dan wordt het lastig... Zodra hij met pensioen is, taaien wij hier af. We willen dan toch wel een klein huis met heel veel grond, zodat we een prive bos voor de honden aan kunnen leggen :biggrin2:
Dan zou ik voor Midden-Zweden kiezen: huizen met ettelijke hectares grond voor nog geen scheet. En die Duitse bubbels laat je dan meenemen door Kim wanneer ze je huisje komt kraken. :biggrin2:
#2929819
Lizzy schreef: Dat weet ik :biggrin2:! En ik weet inmiddels ook welke lekkere witte bubbeltjes wijnen je in Dld kan kopen dus de Duitse grens lokt me aan :biggrin2:. Maar ja, Leo werkt in Den Haag... dus dan wordt het lastig... Zodra hij met pensioen is, taaien wij hier af. We willen dan toch wel een klein huis met heel veel grond, zodat we een prive bos voor de honden aan kunnen leggen :biggrin2:
*Heeft beeld van Lizzy die de dagen afstreept op de kalender*  :biggrin2:
Huizen zat hier in Doitsjland. Komt vast helemaal goed.

Misschien kun je hier dan een HUS beginnen  :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: Dan zou ik voor Midden-Zweden kiezen: huizen met ettelijke hectares grond voor nog geen scheet. En die Duitse bubbels laat je dan meenemen door Kim wanneer ze je huisje komt kraken. :biggrin2:
LOL  ;D ;D ;D
#2929865
HUS verdient geen bal idd. Ik had er vroeger een met een eigen stuk land dat vond ik prettiger. Toen bleek dat mijn honden daar dus niet kwamen maar hier in de polder liepen. Dat vond ik niet grappig  >:(. Maar goed ik moest iets. En idd er is gewoon geen werk.. Daarom doet men dit soort dingen. En als men in de ww zit neemt men vaak een hond. Eenmaal weer aan het werk als je die mazzel hebt moet je daar weer een oplossing voor zoeken. Er zijn er hier meer met een eigen landje. Dan heeft geen mens last van je en je hoeft ook niet bang te wezen dat je een hond verliest ergens onderweg om t zo maar te zeggen..
#2929867
Anne in Duitsland schreef: +1! (Nou ja, onze honden maakt het wel uit of we gaan wandelen, die vinden dat een Universeel Hondenrecht :biggrin2:, maar ik kom ook nooit (Zweden) of zelden (Duitsland) iemand tegen).

Wat ik me afvraag: wat doet zo'n HUS wanneer ze een andere HUS tegenkomen? Dat wordt toch één grote knokpartij dan? Vinden er nooit incidenten plaats? Of maken ze onderling afspraken over wie wanneer gaat uitlaten?
Ik vind het al een godswonder als er (zoals hier gelukkig nog aardig de max lijkt te zijn) een stuk of 6 tot 10 honden ongeschonden uit zo'n bus komen. Ik kan me van alle honden die ik van heel dichtbij heb meegemaakt (5 stuks) met moeite van 1 voorstellen.

Als ik het zo hoor vinden er genoeg incidenten plaats en met zoveel honden op zo weinig mensen kan dat toch ook niet anders. Een pup in de sloot en ze merken het niet eens, het is toch te bizar voor woorden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door