Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#2927385
zit een merelnest.
Moeders vliegt af en aan met lekkere hapjes voor haar kroost.
Zo leuk.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vader merel kwam ook nog langs....
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dreetje op za 17 mei 2014, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door henneke
#2927388
het maakt ook niet uit wat jij voor je lens krijgt he ? Sil maakte je prachtige foto's van maar hiervan ook !
Door inge58
#2927413
Haha bij ons in de haag precies hetzelfde.
Merels ongeveer dezelfde leeftijd denk ik,een week oud ongeveer.
En pa en ma werken zich de blubber om die 5 snaveltjes te vullen.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2927478
Mooie foto's!  :thumbsupup:

Hier in de tuin kunnen we ook genieten van het voeren van de mereljongen. Die zijn al uitgevlogen en zitten bij het vogelvoerplankje met de vleugels te wapperen om gevoerd te worden.  :) Zó leuk om te zien!
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#2927504
henneke schreef: het maakt ook niet uit wat jij voor je lens krijgt he ? Sil maakte je prachtige foto's van maar hiervan ook !
+1  :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2927640
- Judith - schreef: Citaat van: henneke op Gisteren om 18:05:47

    het maakt ook niet uit wat jij voor je lens krijgt he ? Sil maakte je prachtige foto's van maar hiervan ook !

+1  :)
+1!!  :)
Door K&D
#2927647
Leuk!! Maar wel blijven kijken en kieken  ;), want binnen een week zijn ze uitgevlogen. Wij wisten niet wat we zagen bij 'ons' nest. Het waren kale frummels, en toen we na een weekje vakantie terugkwamen zat er nog maar eentje op de rand. Die was de volgende dag ook gefladderd.
Door Dreetje
#2927652
henneke schreef: het maakt ook niet uit wat jij voor je lens krijgt he ? Sil maakte je prachtige foto's van maar hiervan ook !
- Judith - schreef: +1  :)
Fenixjuh schreef: +1!!  :)
Ik ga er een beetje van blozen......
Helaas is m'n allermooiste fotomodel er niet meer....., maar ik vind fotograferen
zo leuk dat ik maar op zoek ga naar iets anders voor de lens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door