Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Natasja*
#2923934
*Dorothea* schreef: Maar vanavond komt het weer, gisteren was een preview bij nieuwsuur.
De tijd van vanavond is dus ongewijzigd? Dan ga ik zo even Benthe uitlaten, ben ik op tijd weer terug om het te zien.
Door Jantina
#2923976
Ter info: er was niemand op de hoogte van het Nieuwsuur item. Maar goed ze zijn vrij om met de beelden te doen wat ze willen ongetwijfeld. Het werd bij nieuwsuur met wat onzinnige sensatie gebracht door te doen alsof ze ontdekt waren. Nou er is nooit een geheim van gemaakt en er heeft al een grote reportage in De Hoefslag gestaan. Gelukkig was de uitzending zelf helemaal prima!
Door Nadia
#2924053
Soms denk ik wel eens, dat als het kon, ik de opvoeding van Kain over zou willen doen. Omdat ik met de kennis van nu veel meer met hem had kunnen bereiken. En ik voor minder problemen had gestaan. Dus dan denk ik wel eens, wat voor hond zou hij zijn als ik hem op zou voeden met de kennis van nu. Of ik hem zou klonen? Nee, dat niet. Ik denk dat de dingetjes die ik nu zo waardeer aan Kain ontzettend zal missen als die er niet meer zouden zijn. (daar is immers geen garantie op). Volgensmij zou ik er ontzettend ongelukkig van worden. Een hond te hebben die in alle opzichten Kain lijkt, maar het niet is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door