Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2922553
Martine-Tom schreef: Oh ik dacht gewoon dat je wat literaire vrijheid gebruikte om je vreugde weer te geven.  :biggrin2:
Ik heb een betere deal: Martine gaan samen met Tom drie weken op de kleintjes passen in het idyllisch' Duitsche dorp waar Kim woont. :biggrin2: Voordelen: Kim en meneer Kim kunnen samen naar Zweden met 500 kilo barf aan boord, Martine heeft een goedkoop vakantieonderkomen (freudiaanse typefout verbeterd: vakakntie :biggrin2:) en Anne blijft gevrijwaard van jong spul op twee benen! :D
Door Martine-Tom
#2922557
Anne in Duitsland schreef: Ik heb een betere deal: Martine gaan samen met Tom drie weken op de kleintjes passen in het idyllisch' Duitsche dorp waar Kim woont. :biggrin2: Voordelen: Kim en meneer Kim kunnen samen naar Zweden met 500 kilo barf aan boord, Martine heeft een goedkoop vakantieonderkomen (freudiaanse typefout verbeterd: vakakntie :biggrin2:) en Anne blijft gevrijwaard van jong spul op twee benen! :D
Uhm....waar is Ozzy in de tussentijd??  :nerves:
Door Martine-Tom
#2922558
Anne in Duitsland schreef: Vertel? Mijn enige voedselassociatie met Kim is stamppot. :biggrin2:
En macaroni! Je schijnt die kids ook met speculaas om te kunnen kopen, soort budgetvariant van de shutup-dvd zeg maar :biggrin2:

Nouja, vooral heel veel van alles zeg maar  ;D
#2922565
Martine-Tom schreef: En macaroni! Je schijnt die kids ook met speculaas om te kunnen kopen, soort budgetvariant van de shutup-dvd zeg maar :biggrin2:

Nouja, vooral heel veel van alles zeg maar  ;D
Juist! En dan dat allemaal thuislaten zodat er 500 kilo barf voor Anne mee kan. :biggrin2:
#2922569
Anne in Duitsland schreef: Vertel? Mijn enige voedselassociatie met Kim is stamppot. :biggrin2:
Moet je Michiel vragen  :biggrin2:
Martine-Tom schreef: Uhm....waar is Ozzy in de tussentijd??  :nerves:
Anne in Duitsland schreef: Die speelt braaf met Tom. :angel:
Onder het genot van een "kluifje"  :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: Juist! En dan dat allemaal thuislaten zodat er 500 kilo barf voor Anne mee kan. :biggrin2:
Misschien kun je de camper uitlenen  :biggrin2:
#2922571
Martine-Tom schreef: Ja dat is dan de lunch voor 1 dag...en de overige 20 dagen dan??
Ik heb begrepen dat ie ook mensen lust.  :biggrin2:


De kiddies van Kim zijn dus samen 20 kilo, dan moet voldoende zijn voor een week of twee. Voor de rest van de tijd heb jij vast nog wel een paar ongebruikte lichaamsdelen in de aanbieding. :P Hersenen schijnen heel gezond te zijn voor honden. :D
#2922573
Anne in Duitsland schreef: Ik heb begrepen dat ie ook mensen lust.  :biggrin2:


De kiddies van Kim zijn dus samen 20 kilo, dan moet voldoende zijn voor een week of twee. Voor de rest van de tijd heb jij vast nog wel een paar ongebruikte lichaamsdelen in de aanbieding. :P Hersenen schijnen heel gezond te zijn voor honden. :D
Onze kiddies eet ze niet. Die vindt ze lief.
Ze is meer van de grotere prooien  :biggrin2:

Ooooooon topic:
Gaat vast goedkomen Theo, dat ligbed krijgt hoe dan ook een enkeltje Zweden!  :)
#2922574
Kim_S schreef: Onze kiddies eet ze niet. Die vindt ze lief.
Ze is meer van de grotere prooien
  :biggrin2:

Ooooooon topic:
Gaat vast goedkomen Theo, dat ligbed krijgt hoe dan ook een enkeltje Zweden!  :)
Misschien kan Martine dan de katten ook meenemen. :biggrin2:

Ooooooon topic: geweldig dat het lukt met het ligbed!
#2922575
Anne in Duitsland schreef: Misschien kan Martine dan de katten ook meenemen. :biggrin2:

Ooooooon topic: geweldig dat het lukt met het ligbed!
Uhm, ik moet het nog overleggen  ::)
Maar anders kon het tzt met jou mee toch?  :angel:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door