Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2924104
Anne in Duitsland schreef: :nerves: :nerves: :nerves:
Plan B kan zijn: als meneer Anne het ligbed mee kan nemen eind mei, rijden wij het (denk ik, misschien  ::)) wel naar Esther.
Maar hoe komt het in hemelsnaam in het Leiptsche???  ???

Ik weet echt niet of ik het voor elkaar krijg dat het mee kan. Er moet al zo veel mee  ::)
Zal morgen eens meten hoeveel ruimte het inneemt in de auto. Zo makkelijk geef ik niet op  :P
#2924106
Kim_S schreef: Plan B kan zijn: als meneer Anne het ligbed mee kan nemen eind mei, rijden wij het (denk ik, misschien  ::)) wel naar Esther.
Maar hoe komt het in hemelsnaam in het Leiptsche???  ???

Ik weet echt niet of ik het voor elkaar krijg dat het mee kan. Er moet al zo veel mee  ::)
Zal morgen eens meten hoeveel ruimte het inneemt in de auto. Zo makkelijk geef ik niet op  :P
Het gaat dus alleen om het frame, hè, niet om de ligplank. Dus als het frame plat onder in de auto wordt gelegd, kan alles er verder bovenop.

Maar geen zorgen, als het niet gaat, neem ik het in juni wel mee en dan in augustus naar Zweden. Van daaraf komt het vanzelf wel bij Esther; desnoods komt ze het zelf halen. Uiteindelijk zijn we niet verplicht om het helemaal naar haar toe te brengen, we doen alleen ons best te helpen. Meer kunnen - en hoeven - we niet te doen. ;)
#2924129
Oh jé, er is een hele reddingsactie gaande :biggrin2: Wat lief! Daar wist ik niks van :) Ik heb aan mijn vader gevraagd of hij nog in de buurt van Brussum komt komende maanden, want hij komt naar ons toe met de auto in de zomer. Ik vermoed dat het wel gaat lukken, maar moet nog even afwachten want hij is erg druk. Dus, regel niet te veel en doe zeker geen moeite mensen! Maar wat ontzettend lief en leuk joh! En tuurlijk, Anne in Duitsland, mocht het zo uitkomen dat mijn vader hem niet kan ophalen en hij komt alsnog bij jou terecht, dan kom ik die heus wel zelf ophalen een keertje! Lijkt me erg leuk je eens te ontmoeten :)
#2924190
Esther Q schreef: Oh jé, er is een hele reddingsactie gaande :biggrin2: Wat lief! Daar wist ik niks van :) Ik heb aan mijn vader gevraagd of hij nog in de buurt van Brussum komt komende maanden, want hij komt naar ons toe met de auto in de zomer. Ik vermoed dat het wel gaat lukken, maar moet nog even afwachten want hij is erg druk. Dus, regel niet te veel en doe zeker geen moeite mensen! Maar wat ontzettend lief en leuk joh! En tuurlijk, Anne in Duitsland, mocht het zo uitkomen dat mijn vader hem niet kan ophalen en hij komt alsnog bij jou terecht, dan kom ik die heus wel zelf ophalen een keertje! Lijkt me erg leuk je eens te ontmoeten :)
O ja, dat kan natuurlijk ook nog, dat jijzelf een ligbedophaalactie aan het organiseren bent! :D ;D Komt helemaal goed dus, op een of andere manier belandt het wel bij jou! Enne, dat bakje koffie mag je ook gewoon zonder ligbedophaalactie komen halen, hoor. Is maar 300 km, toch? :biggrin2: En ik hoop jouw stulpje ook eens een keer van dichtbij te komen bekijken!
#2924387
Dus als ik het goed begrijp is het alleen het frame, dus alleen een randje aluminium (?), en kan / mag hij onder op de stapel vlees voor Anne / drank voor Anne / klein koffertje voor onze bagage?

Als het qua maten past vind ik gewoon dat wij het mee moeten kunnen nemen  :biggrin2:
#2924402
[quote="Kim_S"]
Dus als ik het goed begrijp is het alleen het frame, dus alleen een randje aluminium (?), en kan / mag hij onder op de stapel vlees voor Anne / drank voor Anne / klein koffertje voor onze bagage?

Als het qua maten past vind ik gewoon dat wij het mee moeten kunnen nemen  :biggrin2:
[/quote]

Klopt, zie foto in openingstopic, maar dan minus de plank (en de hond :D).

Maar misschien is het ook handig om te weten waar Esthers papa woont, zodat er misschien een lijntje naar hem toe kan? Dan hoeft hij niet naar Brunssum te rijden en hoef jij geen kostbare barfruimte in de bus op te offeren.

Estheeeeeer! Waar woont je paps? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door