Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2922579
Kim_S schreef: Uhm, ik moet het nog overleggen  ::)
Maar anders kon het tzt met jou mee toch?  :angel:
Uiteraard. Ik overleg gewoon nooit met me vent. :biggrin2:

Als het mag van Sjaak, moeten we niet vergeten nog een lijntje Brussum-Walg'm te regelen. :)
#2922583
Anne in Duitsland schreef: Uiteraard. Ik overleg gewoon nooit met me vent. :biggrin2:

Als het mag van Sjaak, moeten we niet vergeten nog een lijntje Brussum-Walg'm te regelen. :)
Ik heb geen huis in Zweden waar ik naartoe kan vluchten  :biggrin2:

Brunnssum-zuid Denemarken moet te doen zijn.
Jeroooooeeeeeennnnnnn  ::)
#2922592
Anne in Duitsland schreef: Klopt, alleen dat laatste stukje door de negorij om bij jullie te komen vreet zo veel tijd. :P
Het stuk van de poort naar de voordeur duurt het langst  :biggrin2:
Misschien Ozzy even opsluiten dan  :g:
#2923787
Anne in Duitsland schreef: Misschien wil Michiel weer op vakantie langskomen en de noordpool nog eens van dichtbij bekijken. :biggrin2: En ach, anders komt Esther het frame wel een keer halen; 300 löllige kilometertjes, wat is dat nou, voor Zweedse begrippen. :P
Poolcirkel, je weet wel, waar het 's winters niet meer licht en 's zomers niet meer donker wordt. Maar ben bang dat ik dit jaar geen tijd heb om een bakkie te komen doen. Je mag zelf de koppen doorzagen deze keer :biggrin2: Tenslotte heb ik je afgelopen keer genoeg aanwijzingen gegeven; 5 minuten nadat ik de laatste 500km had gereden ::)


Ow, en de speculaasjes zijn omkoopmateriaal voor de oudste van Kim. Die eet zonder gêne de laatste 3 op, terwijl ik er ook pas een paar op had.
Laatst gewijzigd door EliScooby op zo 11 mei 2014, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door