Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door DJ_Doerak_Tucker
#2921233
Hier ook samsung S3 geloof ik, van mijn schoonzus gekregen. Hiervoor een oude samsung. Ik vind ze fijn in gebruik. Alleen valt deze af en toe helemaal uit en moet ik de batterij er opnieuw in doen, dan doet 'ie het weer. Ook leidt 'ie een eigen leven en zet ik altijd alle berichttonen e.d. uit en de volgende dag doet hij het toch weer  ???. Geen rare fratsen verder.
Door Martine-Tom
#2921235
DJ en Doerak schreef: Hier ook samsung S3 geloof ik, van mijn schoonzus gekregen. Hiervoor een oude samsung. Ik vind ze fijn in gebruik. Alleen valt deze af en toe helemaal uit en moet ik de batterij er opnieuw in doen, dan doet 'ie het weer. Ook leidt 'ie een eigen leven en zet ik altijd alle berichttonen e.d. uit en de volgende dag doet hij het toch weer  ???. Geen rare fratsen verder.
Ja dat had ik ook. En batterijen die heeeeel snel op waren. En tot 2 keer toe na 5 maanden stuk. Toen was ik het zat en heb nu een Huawei gehaald, bevalt stukken beter  :)
Door hannabelgje
#2921362
Martine-Tom schreef: Ja dat had ik ook. En batterijen die heeeeel snel op waren. En tot 2 keer toe na 5 maanden stuk. Toen was ik het zat en heb nu een Huawei gehaald, bevalt stukken beter  :)
+1 behalve de huawei dan. :P
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2921372
Samsung gehad, daarna sony en htc, nu weer samsung, ik vind de samsung tot nu toe de meest gebruiksvriendelijk foon. Werkt goed, bevalt prima.
Veel plezier met je nieuwe mobieltje he  :biggrin2:
Door Lil
#2921430
Martine-Tom schreef: Ja dat had ik ook. En batterijen die heeeeel snel op waren. En tot 2 keer toe na 5 maanden stuk. Toen was ik het zat en heb nu een Huawei gehaald, bevalt stukken beter  :)
Had mijn vriendin ook 6 reparaties en 2 nieuwe samsungs in 1 jaar tijd. Nah voor zo'n duur toestel.

Ik heb nu een Huawei, mooi ding! Mijn collega's zijn er ook heel blij mee. Weet je voor die 80 euro zeur ik niet als hij sneller stuk gaat, maar bij 400 euro mot het ding toch wel 3 of 4 jaar meegaan (gelukkig heeft mijn BB het 4 jaar uitgehouden en toen deed hij het nog prima, maar kon hij updates van bijv whatsapp niet meer aan).
Door Mowgli
#2921528
Ik heb sinds afgelopen zomer de S4 active. Daarvoor had ik de s1 met een hoes waarin een extra accu zat. Hartstikke handig was dat. Voor de S4 active zijn deze accu's helaas niet verkrijgbaar :( Super tevreden met de S4 active. Super snel, gebruiksvriendelijk en wat het belangrijkste is, hij is waterdicht tot 1 meter. Ik ben niet van plan om te gaan baden met mijn gsm, maar het is wel handig omdat we veel met de fiets onderweg zijn. Met de S1 moesten we (mijn Schatzi heeft dezelfde gsm) altijd kijken wat de weersvoorspelling was en dan een plastic zakje meenemen om de telefoon in te doen als er neerslag was. Nu hoeven we ons daar geen zorgen meer om te maken en kunnen zelfs zonder angst telefoneren als het "nat" weer is.
Door lightning
#2921556
Ik heb de S4, helemaal happy nee, niet altijd probeer altijd die updates te vermijden dan wil samsung nog wel eens slechter werken. al een paar keer gehad met de software updates. moest daardoor andere (zoals mail) helemaal eraf gooien en weer opnieuw installeren. Verder is hij wel makkelijk in gebruik, maar inderdaad batterijen zijn gauw leeg, maar gebruik hem ook overal voor, dus heb daar vrede mee.
Door Mowgli
#2921567
lightning schreef: Ik heb de S4, helemaal happy nee, niet altijd probeer altijd die updates te vermijden dan wil samsung nog wel eens slechter werken. al een paar keer gehad met de software updates. moest daardoor andere (zoals mail) helemaal eraf gooien en weer opnieuw installeren. Verder is hij wel makkelijk in gebruik, maar inderdaad batterijen zijn gauw leeg, maar gebruik hem ook overal voor, dus heb daar vrede mee.
Ik heb hem op de energiespaarmodus staan. verder sluit ik altijd alle programma's direct als ik klaar met ze ben door de home-toets ingedrukt te houden en het desbetreffende programma dan weg te "swipen". Dat scheelt enorm. Oja en ik heb de wifi timer ingeschakeld, zodat 's nachts het wifi uit staat en pas weer 's morgens wordt ingeschakeld.
Door lightning
#2921578
Mowgli schreef: Ik heb hem op de energiespaarmodus staan. verder sluit ik altijd alle programma's direct als ik klaar met ze ben door de home-toets ingedrukt te houden en het desbetreffende programma dan weg te "swipen". Dat scheelt enorm. Oja en ik heb de wifi timer ingeschakeld, zodat 's nachts het wifi uit staat en pas weer 's morgens wordt ingeschakeld.

wifi timer niet zo belangrijk mobiel staat snachts altijd uit ;). ik sluit niet alles uit op mijn mobiel maar meeste wel. die spaarmodus staat bij mij ook aan. Maar ja gebruik heb veel ook voor barfplaats of fb en veel whatsapp foto's enz enz... eens in de 2 dagen ligt hij wel op de oplader :-[
Door Mowgli
#2921591
lightning schreef:
wifi timer niet zo belangrijk mobiel staat snachts altijd uit ;). ik sluit niet alles uit op mijn mobiel maar meeste wel. die spaarmodus staat bij mij ook aan. Maar ja gebruik heb veel ook voor barfplaats of fb en veel whatsapp foto's enz enz... eens in de 2 dagen ligt hij wel op de oplader :-[
BP en Facebook doe ik op de computer (ik werk natuurlijk van huis uit en zit dus sowieso de hel dag al al aan de computer). Ik doe BP alleen op mijn gsm als ik naar de wc ga  :biggrin2: en als ik in bed lig. Daar gebruik ik trouwens de app tapatalk voor.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door