Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2920386
Een bank ligt gewoonweg lekker  :D
Ik denk de enige mogelijkheid is er niet bij kunnen, want het zal te verleidelijk blijven om als de baasjes het toch niet zien om het te doen.
Hier gelukkig geen krabbers (wel eens ooit gedaan maar blijkbaar was ze op de flikker geven voldoende) , wel met 3 honden te veel last van nagels in het leer, maar dat lossen we op met een plaid.

Nou hoop voor je dat Aysa braaf blijft, maar waarom niet als het een braverd is?
#2920558
Bij ons mochten ze eerst wel op de bank en die was echt helemaal vies en kapot door de honden en tja als je hond een bank uitkiest om op te kotsen ben je er wel klaar mee ::)
Dus toen we nieuwe banken kregen, hebben we ook gezegd ze mogen er niet meer op, en iedere keer alles erop leggen maar dat hielp niet, wat we nu doen is heel simpel een houten latje op de armleuningen leggen zodat de bank gebarricadeerd is en dat is hier de oplossing :)
We hebben nog twee stoffen stoeltjes staan en daar komt een van de twee honden wel op en dat mag, daar zitten we zelf nooit op.
Gebruikersavatar
Door Riek
#2920784
Pauline schreef: ;D ;D ;D Bij jullie is er vast nog wel ruimte over op de bank, da's bij ons dan weer niet het geval..... ::) :biggrin2:
Hier zijn ze met zijn drieën.
Soms gaan we zelf op een kruk of op de grond zitten omdat de honden op de banken liggen.
Veel gekker moet het niet worden  ;D
Zelfs de jongens doen dat.
Door Ike
#2920802
Wat een l*lletje rozenwater heb ik dan  ::)
Toen wij jaren terug een nieuwe bank kochten (leer) en Ike er niet meer op mocht omdat hij graag kuilen wilde graven daarin,  heb ik wat kussentje verspreid over de bank als we weg gingen,
je zag hem denken.....................hmmmm...nu pas ik er niet meer bij....hij heeft nooit meer een poging gedaan  :biggrin2:
Door Borke
#2920823
Pupje Borke vond alu folie op de bank helemaal niet vervelend en Sofi later ook niet.

Sofi was 2 jaar toen ze hier kwam en blijkbaar gewend in de bank te liggen.
Haar hebben we het uiteindelijk afgeleerd door een hele grote en vooral hoog hondenbed te kopen waarop ze in de diepte meer ruimte had dan op de bank. Dat maakte uiteindelijk het verschil.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2920836
Ike schreef: Wat een l*lletje rozenwater heb ik dan  ::)
Toen wij jaren terug een nieuwe bank kochten (leer) en Ike er niet meer op mocht omdat hij graag kuilen wilde graven daarin,  heb ik wat kussentje verspreid over de bank als we weg gingen,
je zag hem denken.....................hmmmm...nu pas ik er niet meer bij....hij heeft nooit meer een poging gedaan  :biggrin2:
Fozzy pakte juist de kussens van de bank.
Mee op de grond en mee naar buiten en wat deed ie ermee?
Gewoon ging er altijd met zijn kop op slapen, te lief om kwaad op te worden !
Maar kussen op de bank hindert hun niet, wel meer niet  ::), lekker zacht juist,  maar ze mogen het. Maci is een tijd niet op de bank naast ons gemogen  en dat was snel geleerd toen.
Maar de hond die echt graag op de bank ligt zal ik het nooit afgeleerd krijgen maar ga ik ook niet doen, opa mag sowieso ' alles  ' he :biggrin2:
#2920848
Eddie zet altijd schoenen in zijn stoel zodat de honden daar niet in gaan liggen, gaat goed.... totdat er iemand aan de deur komt. Dan mikt Joep de schoenen uit de stoel om erin te gaan staan kijken en blaffen.... ::)
Door Ike
#2920851
Nadia schreef: ;D ;D Kan Kain niet even met Ike bellen ;D

Kain denkt, oh wat fijn dat je me wat zachte kussentjes hebt neergelegd :P
;D 06-Ike  8)
Elke simpele ziel zou dat denken, behalve m'n lieve ouwe manneke  :biggrin2:
Zelf toen ik hem eens met een pootje in de soda moest zetten bleef ie zo staan  ;D
Door nanna
#2921022
Zilverfolie ofwat ook wilhelpen u s van die vellen bakpapier
die van mij gaan niet op de bank maar zoals je weet stapt sem nog niet over een plankje van 10 cm om erover te kunnen :) :biggrin2:
die twee kleintjes gaan ook zelden op de bank alleen als theo komt is er geen houden aan ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door