Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2919727
Jantina schreef: Leuk hoor! En weet je al wie van de jonge dames eerst mag of tsja, hoe maak je eigenlijk zo'n keuze? Zeker nu ze het beiden op de show goed doen!
Wordt dat inmiddels veel gedaan de LUA combinaties?
Nee, nog geen idee. Ik heb ook geen idee hoe ik die keuze ga maken. Ik zie het wel. Voorlopig heb ik nog de tijd. En ze moeten ook nog HD gerontgend worden.

Heel langzaam neemt het aantal LUA honden in de fokkerij toe. Er worden nu af en toe nestjes in Engeland, Frankrijk, Duitsland en Finland gefokt en Nederland gaat ook vast niet lang meer duren. In ieder geval heb ik plannen in die richting, maar ik zal ongetwijfeld niet de eerste gaan zijn. In Amerika wordt ook regelmatig met LUA's gefokt.

Wat mij betreft zouden ze trouwens nogmaals een Pointer in mogen kruisen. Want alle LUA's stammen nu af van die ene Pointer en de 4 nakomelingen daarvan. Wat mij betreft is dat echt veel te weinig.
#2919736
Lizzy schreef: Nee, nog geen idee. Ik heb ook geen idee hoe ik die keuze ga maken. Ik zie het wel. Voorlopig heb ik nog de tijd. En ze moeten ook nog HD gerontgend worden.

Heel langzaam neemt het aantal LUA honden in de fokkerij toe. Er worden nu af en toe nestjes in Engeland, Frankrijk, Duitsland en Finland gefokt en Nederland gaat ook vast niet lang meer duren. In ieder geval heb ik plannen in die richting, maar ik zal ongetwijfeld niet de eerste gaan zijn. In Amerika wordt ook regelmatig met LUA's gefokt.

Wat mij betreft zouden ze trouwens nogmaals een Pointer in mogen kruisen. Want alle LUA's stammen nu af van die ene Pointer en de 4 nakomelingen daarvan. Wat mij betreft is dat echt veel te weinig.
Interessant om te lezen! Ze zijn ook nog maar een jaar oud/jong natuurlijk, dat is waar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door