Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3195074
Leontine schreef:Kent iemand deze?? http://www.trim.nl/waterblazers-drogers ... r-1306500/

De andere is nu ver boven de 100 euro inmiddels :(

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
2300 watt moet toch wel aardig kunnen blazen, lijkt me. Ziet er wel kek uit, zo'n draagbaar gevalletje. Maar daar gaat het natuurlijk niet om.

Die van VidaXL kost in Duitsland 85 euro momenteel. Best duur inderdaad. Misschien daalt de prijs binnenkort wel weer, die fluctueert zo enorm daar. Als ik er eentje voor je in Duitsland moet bestellen, pb dan maar even. Begin maart ben ik in NL.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3195150
Leontine schreef:Is dat dezelfde? Bij de nl Vidaxl Is hij zo duur nu

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Nou het plaatje is in ieder geval hetzelfde als degene die je bij vidaxl krijgt
Door Leontine
#3196204
Heb die van 87 bij trim.nl besteld dus wordt vervolgd....

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Door Leontine
#3197271
Waterblazer is er! Had bijna kat tegen plafon zitten stond op hoogste blaas stand en die liep net langs haha maar de honden vinden het direct heerlijk!! laagste stand begonnen maar ook daar gaat het al goed mee dus elke keer iets hogere blaasstand komt het helemaal goed! Bedankt voor jullie ervaringen daardoor heb ik deze besteld.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3197279
Leontine schreef:Waterblazer is er! Had bijna kat tegen plafon zitten stond op hoogste blaas stand en die liep net langs haha maar de honden vinden het direct heerlijk!! laagste stand begonnen maar ook daar gaat het al goed mee dus elke keer iets hogere blaasstand komt het helemaal goed! Bedankt voor jullie ervaringen daardoor heb ik deze besteld.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Fijn, veel plezier ermee! Blies je kat niet terug? :D ;D

Nou maar hopen op flinke regenbuien en veel modder. :naughty: :biggrin2:
Door Leontine
#3197284
Nou we verzuipen hier bijna zo nat is het nu wel wat vorst maar zo weinig dat je in de middag al weer loopt te modder trappen dus ik Kan hem direct goed testen

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door