Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2927316
Lil schreef: Vervelend dat ze niets kunnen vinden.

Ja, heel fijn dat er geen enge dingen gevonden zijn, maar wel vervelend dat ze nu ook niets kunnen doen behalve pijnstillers.

Wij en Tjerk zeiden gisteren al dat het voorhoofd gezwollen is ( daar doet het ook zeer) Nou voor en na praten ....maar ze konden geen bewijzen op de scan vinden voor een zwelling en ook niet voelen. Goh.....en vandaag zit zijn oog bijna dicht van de zwelling.  Maar neuh....geen zwelling hoor volgens de artsen ::)

We nemen maar foto's als bewijs. Tjerk wil nog wel even aankijken tot maandag als het niet erger wordt.
#2927340
pallas schreef:
Wij en Tjerk zeiden gisteren al dat het voorhoofd gezwollen is ( daar doet het ook zeer) Nou voor en na praten ....maar ze konden geen bewijzen op de scan vinden voor een zwelling en ook niet voelen. Goh.....en vandaag zit zijn oog bijna dicht van de zwelling.  Maar neuh....geen zwelling hoor volgens de artsen ::)

We nemen maar foto's als bewijs. Tjerk wil nog wel even aankijken tot maandag als het niet erger wordt.


Er is toch geen kans op een insectenbeet??
#2927386
gek makend als je niet geloofd wordt puur en alleen omdat er niet snel iets te vinden is  >:( het is toch verdomme van de zotte dat je nu foto's gaat nemen als bewijs , grrrrr ( op z'n Haags dan is het veel erger ! , een soort van grrr + )
#2927463
henneke schreef: gek makend als je niet geloofd wordt puur en alleen omdat er niet snel iets te vinden is  >:( het is toch verdomme van de zotte dat je nu foto's gaat nemen als bewijs , grrrrr ( op z'n Haags dan is het veel erger ! , een soort van grrr + )
Ja....best wel.....

Als je je er dan mee bemoeit als moeder zijnde wordt je weer afgestempeld als over bezorgd of gewoon weg "gek" en een "leek". De medici zijn niet gediend van weer spraak en een stevige discussie helaas :(

Kan er toch verder niks aan doen ..... Gelukkig staat Tjerk nu zelf best stevig in zijn schoenen en kan ook zijn woordje doen :)
Vind het wel jammer dat ik zelf de scans niet gezien heb, had ik ze mooi kunnen vergelijken met die ik thuis heb van het UMCG. Misschien toch maar opvragen als we weer naar Groningen mogen.
#2927556
pallas schreef: Ja....best wel.....

Als je je er dan mee bemoeit als moeder zijnde wordt je weer afgestempeld als over bezorgd of gewoon weg "gek" en een "leek". De medici zijn niet gediend van weer spraak en een stevige discussie helaas :(

Kan er toch verder niks aan doen ..... Gelukkig staat Tjerk nu zelf best stevig in zijn schoenen en kan ook zijn woordje doen :)
Vind het wel jammer dat ik zelf de scans niet gezien heb, had ik ze mooi kunnen vergelijken met die ik thuis heb van het UMCG. Misschien toch maar opvragen als we weer naar Groningen mogen.
ik knuffel niet vaak maar jullie krijgen een hele dikke jullie kant opgestuurd  :bigarmhug: :bigarmhug:
#2927756
een neef van mij heeft een brommer ongeluk gehad
vreeselijk veel pijn aan zijn ribben alles gebroken
zijn borstbeen is geknikt
is een scan en een patscan van gemaakt
nee hoor mijnheer niets op te zien
hij heeft 1 uur als brugman moeten praten
om nog eens heeeeeeeeeeeel goed te kijken
iemand anders erbij gehaald
nee hoor mijnheer ik zie niets
hij zei
ik ga niet eerder weg voor dat jullie kunnen zien wat er met mijn borstbeen aan de hand is
en ja hoor eindelijk zagen ze dat die is geknikt
net als een tuinslang zeg maar
o ja en mijnheer moest niet zo zeuren er is echt niets aan de hand >:( >:( >:(
je moet echt stevig in je schoenen staan
hij werd aan zijn ribben geholpen daar een afspraak voor gemaakt
die zouden dan met ijzeren plaatjes weer aan elkaar worden gezet
afspraak gemaakt met de annesesist en die zij alles in orde u wordt aan uw borstbeen geholpen
nee zei mijn neef ik wordt aan mijn ribben geholpen
en dan kom ik straks uit de narcose en is mijn linkerbeen er zeker af ;D ;D ;D


ik hoop dat tjerk net zolang blijft aandringen totdat ze het gevonden hebben
wat er aan de hand is
een dikke knuffel
#2927780
Gelukkig lijkt het vandaag weer iets beter te gaan. Maar tja...hij slikt dan ook de max aan diclofenac. Dus dat wil een ontstekingsreactie van het lijf wel even terug dringen. Wat er gebeurd als hij daarmee stopt weet ik niet :-\
Gerust zijn we eigenlijk pas als het 1: helemaal weg gaat en blijft en 2: als we de oorzaak vinden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door