Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2918548
K&D schreef: Ik gebruik gewoon een Ikea plakroller.
Voor kleding...
Zo'n plakroller of zo'n "rode" borstel werkt hier niet echt.
jan je dat lieveheersbeestje ook voor dunne wollen vestjes gebruiken Nadia?
Door K&D
#2918635
Maxi's 3-tal schreef: Zo'n plakroller of zo'n "rode" borstel werkt hier niet echt.
jan je dat lieveheersbeestje ook voor dunne wollen vestjes gebruiken Nadia?
je moet wel de velletjes op tijd verversen... :biggrin2:
Die van Ikea is een omgekeerde plakbandroller, en niet zo'n statisch geval. Dat werkt hier ook niet.
Door evelyn02
#2918640
Ik ben fan van de V7 borstels. Ik heb de bezem en het stoffer en blik. Dus ook even naar het filmpje van de WCborstel gekeken. Ze gebruiken er een of ander bruisend spul bij. Ken je dat Nadia? Ik ben benieuwd wat het is en of erg milieu-omvriendelijk is.
Door Nadia
#2918710
Ja dat ken ik. Sterker nog heb er nog 2 potten van staan. Ik vind het niet geweldig. Schuim komt niet hoog. Het klontert enorm in de pot waardoor je met een mes staat te hakken om het los te b krijgen.
Het maakt wel enorm goed schoon
Door Anne in Zweden
#2922126
Mijn lieveheersbeestje is vandaag binnengevlogen. Meteen uitgeprobeerd natuurlijk. ::) Maar so-de-wauw zeg, dat ding gaat als een tierelier! Een stoel die ik woensdagmiddag nog had gestofzuigd omdat de kat er altijd op ligt, en waar de kat daarna niet meer op heeft gelegen, bleek nog genoeg haren af te geven om een geheel nieuwe kat te bouwen! :o Wat een geweldig ding!
Door charmed
#2922129
Wat ik doe als ik heel harige kleding heb is een doekje pakken, nat maken en er overheen vegen en voila Schoon :) Hubby doet het met zo'n plakding, die is een half uur bezig ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2922130
Anne in Duitsland schreef: Mijn lieveheersbeestje is vandaag binnengevlogen. Meteen uitgeprobeerd natuurlijk. ::) Maar so-de-wauw zeg, dat ding gaat als een tierelier! Een stoel die ik woensdagmiddag nog had gestofzuigd omdat de kat er altijd op ligt, en waar de kat daarna niet meer op heeft gelegen, bleek nog genoeg haren af te geven om een geheel nieuwe kat te bouwen! :o Wat een geweldig ding!
Is hij ook te gebruiken op dunne wollige vestjes?
Door C@rine
#2922132
Ja wel wat behoedzamer borstelen, en ik hou altijd mijn mouwen vast.
En draai dan mijn arm met de borstel richting mee.
Gebruikersavatar
Door nova
#2922147
silicone pannelapjes/onderzetters  werken ook heel erg goed als kleerbortsel. Haren verdwijnen als sneeuw voor de zon
Door Anne in Zweden
#2922159
Maxi's 3-tal schreef: Is hij ook te gebruiken op dunne wollige vestjes?
*gaat naarstig op zoek naar dunne wollige vestjes in de klerenkast* :biggrin2:

Ehm, eh, geen idee. Ik heb niet zo veel fijnzinnige kleding, en hier in Zweden heb ik helemaal alleen maar houthakkersklof in de kast hangen! :P
Door Nadia
#2922211
Anne in Duitsland schreef: Mijn lieveheersbeestje is vandaag binnengevlogen. Meteen uitgeprobeerd natuurlijk. ::) Maar so-de-wauw zeg, dat ding gaat als een tierelier! Een stoel die ik woensdagmiddag nog had gestofzuigd omdat de kat er altijd op ligt, en waar de kat daarna niet meer op heeft gelegen, bleek nog genoeg haren af te geven om een geheel nieuwe kat te bouwen! :o Wat een geweldig ding!
Told you so!  :biggrin2:

Dunne wolle stof zou ik niet weten. Ik denk van wel. Idd iets voorzichtiger mee om gaan.

Die V structuur van de "haren" doet echt veel :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door