Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2917739
In het krantje van de Aldi staat een apparaat waarmee je kan ontharen dmv lichtflitsen.
Zou dat echt werken? Is er iemand die zo'n ding heeft?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2917857
Zoiets werkt wel.
Maar niet op lichtblond, grijs en rood haar.
Werkt nl. op pigment.
Is ook de reden waarom echt donkere huidskleuren hem niet mogen gebuiken.

Als ie geschikt zou zijn geweest voor mij had ik het wel geweten. Maar helaas
Laatst gewijzigd door Kaio op za 03 mei 2014, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
#2917873
Ik heb ipl gedaan in een kliniek. Dat werkt wel goed. Of ik zo'n ding van de Aldi zou durven proberen? Denk het niet. De behandelaars waren er voor gecertificeerd. Wellicht verbrand je wat of krijg je rare plekken.
Op dunne lichte haartjes werkt het idd niet.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2917909
Nadia schreef: Ik heb ipl gedaan in een kliniek. Dat werkt wel goed. Of ik zo'n ding van de Aldi zou durven proberen? Denk het niet. De behandelaars waren er voor gecertificeerd. Wellicht verbrand je wat of krijg je rare plekken.
Op dunne lichte haartjes werkt het idd niet.
Nou voordat produkten de markt op mogen moeten ze wel aan een aantal eisen voldoen, bij dit soort produkten liggen de eisen nog wat hoger. Dus het zou niet zomaar mogen gebeuren. In een later stadium wordt het eerst op mensen getest alvorens het op de markt komt  ;)
Slechtste geval kan het zijn dat de technologie niet werkt omdat het allemaal zo goedkoop mogelijk moest zijn.
Door Nadia
#2917911
Dat kan best. Maar ik wil ze de kost niet geven die door thuisgebruik letsel oid hebben opgelopen. Niet perse dit apparaat hoor. Al is het maar door verkeerd gebruik.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2917915
Nadia schreef: Dat kan best. Maar ik wil ze de kost niet geven die door thuisgebruik letsel oid hebben opgelopen. Niet perse dit apparaat hoor. Al is het maar door verkeerd gebruik.
Dat klopt, maar dat geldt voor alles  ;)  zelfs voor een keukenmes  :P  Altijd met gezond verstand en bij dit soort apparaten RTFM.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2918320
M@rina schreef: Geen idee w.b. apparaten, maar collega's van mij hebben hele goede ervaringen met dit:
http://www.sundepil.nl/nl/

Ik heb zelf nauwelijks haar op armen of benen dus wat er zit is blond en laat ik lekker zitten.
Die heb ik ook, maar hoe voorzichtig ik ook te werk ga, ik heb altijd een geschuurde huid op mijn gezicht.  :-\
Voor mij werkt de epispring goed.  :)

Zo'n flitsding zou ik zelf niet snel gebruiken. Hoor je toch teveel nare verhalen over.  :-\
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2918960
Ik heb er zelf even naar gezocht, kwam leuke recencies tegen van de consumentenbond, maar ik blijf het eng vinden.
Niet zo erg dat ik me zou verbranden ofzo, maar de effecten op lang(ere) termijn. Is voor mij een gevoel, zo durf ik ook nooit m'n ogen te laseren omdat ik niet weet wat het doet als ik 80 wordt.
Door Lil
#2919079
-Annemarie- schreef: Die heb ik ook, maar hoe voorzichtig ik ook te werk ga, ik heb altijd een geschuurde huid op mijn gezicht.  :-\
Voor mij werkt de epispring goed.  :)

Zo'n flitsding zou ik zelf niet snel gebruiken. Hoor je toch teveel nare verhalen over.  :-\
Ja, hier dus precies hetzelfde probleem. Nu heb ik ook een hele droge huid.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door