Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Daantje
#2919196
**Jillaroo** schreef: huh snap er niks van, bij mij via youtube wel...
Fijn ,zulke goede berichten :)

Ik zie helaas ook geen filmpje ,dit staat er :
#geen geldige Youtube Link#
Door Summerditches
#2919514
Lieve Cyril..totaal onbekend met deze fokkershoek. :-\.erg he..zit gewoon totaal met mijn kop in het vlees dat ik niet eens naar de rest gekeken heb..al die tijd...en omdat ik ook veel puppy verhalen in de barplaats lees ook niet verder nagedacht dat er een fokkershoek zou zijn....voor mij een nieuwe maar leuke extra rubriek ;D..
Wat een story (die kende ik al.. ;).)..wat een prachtige namen en wat kan je trots zijn...ook op jezelf..snap je enorme twijfel..maar nergens voor nodig..Heerlijk om te horen dat het steeds beter gaat..hopelijk maak je nu al een prachtige herinnering mee..en ja..de natuur kan je niet sturen maar t is uiteraard wel jammer voor de mensen die zich erg op een kleine kelpie verheugd hadden ..maar dat is echt niet te sturen...
Liefs Loes
Door faya
#2919588
wat een verhaal.....beter niet te veel hiervan lezen want zelf verwachten we ook pups van onze Faya ( 56e dag ) maar wel heel mooi om te lezen dat het nu goed gaat met de kelpies die er wel zijn en dat de lichtste zo aangekomen is. Dat met die pootjes ook toch wel eng, maar wat heb jij dat fantastisch aangepakt met die bobbels in de kist na overleg met Strikkers..... heeeel veel succes en alleen nog maar plezier gewenst met de resterende kraamtijd
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2921418
Gefeliciteerd met je 4 mannetjes.
Mooie namen voor mooie bruine mannen.
Fantastisch als je de foto ziet met de grote en de kleine pup, ja die kleine gaat er wel komen, een echte vechtertje.
Heel veel plezier.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door