Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#2917601
Het kleinste pupje drinkt tussendoor ook. Soms met een andere pup erbij. Alleen gaat de melk niet stromen. Wel als ze allemaal lopen te drinken, meestal met een pauze en dan nog een keer een stroming.
Hoe zit het dan als je 1 pup hebt? Stroomt het dan ook niet? En krijgt die pup die tussendoor aan die tepel loopt te trekken, dan ook melk binnen?
Alweer vragen...
Door vagebond
#2917602
Okay, ehh het stroomt dus wel :) Verklaart nu ook de lege tepels als ze allemaal aan het drinken zijn. Die zijn dus echt leeggelurkt door die gassies. Nouja het is ook een kleintje.
Gebruikersavatar
Door nova
#2917978
[quote="vagebond"]
Het kleinste pupje drinkt tussendoor ook. Soms met een andere pup erbij. Alleen gaat de melk niet stromen. Wel als ze allemaal lopen te drinken, meestal met een pauze en dan nog een keer een stroming.
Hoe zit het dan als je 1 pup hebt? Stroomt het dan ook niet? En krijgt die pup die tussendoor aan die tepel loopt te trekken, dan ook melk binnen?
Alweer vragen...
[/quote]

Hier wordt echt gemolken door puppemeisje. Ze trekt aan de tepel  tot ze een  ons weegt,  ;D en pas na  1-2 minuutjes hoor ik haar gulzig klokken  :smitten:  dit was niet vanaf dag een hoor, maar  aan haar gewicht is niks te merken . heeft een paar dagen nodig gehad.
Door sinaxy
#2918040
Ik heb er eentje bij die niet afvalt maar ook niet aankomt, ondanks af en toe fles tussendoor.... Heeft ook wat temperatuur regulatie problemen terwijl de rest het prima doet. Wat een getob zeg! Tips welkom!
Gebruikersavatar
Door nova
#2918130
[quote="sinaxy"]
Ik heb er eentje bij die niet afvalt maar ook niet aankomt, ondanks af en toe fles tussendoor.... Heeft ook wat temperatuur regulatie problemen terwijl de rest het prima doet. Wat een getob zeg! Tips welkom!
[/quote]

he bah  :-\, ik hoop dat het tij snel keert  :-*
Door sinaxy
#2918148
Vanmiddag maar begonnen met sonde, hij doet het met vlagen wel goed dus het zit er wel in het valt hem alleen even niet mee
Door kaszi
#2918281
Het is helemaal niet abnormaal dat pups de eerste dagen niet aankomen.  Na een dag of doen ze dat meestal allemaal wel. 
Door sinaxy
#2918424
:'(Hij heeft het niet gered....
Gisteren laten opnemen in het dierenziekenhuis en vanmorgen om 5 uur ondanks sondevoeding en zuurstof in de couveuse mocht het niet baten  :'(
Door faya
#2928848
jakkes, wat naar dat het pupje van de sondevoeding het niet gehaald heeft..... Lijkt me eng sondevoeding geven, lees er van alles over wat er mis kan gaan. Nu met Faya ons 2e nest en tot noch toe nog geen flesje of sondevoeding hoeven geven, al was er vanochtend bij het wegen eentje afgevallen - gelijk alarmbellen natuurlijk, maar toen keek ik naar de gewichten en gisteren was het 2 na kleinste hondje ( teefje, er is nog een reutje wat net nog een beetje lichter weegt ) % het meest aangekomen van de hele bende en ja, met 9 van die dorstige bekkies die veelvuldig aan die moederborstjes lurken toch wel griezelig of ze wel genoeg krijgen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door