Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2916282
Anne in Duitsland schreef: Ik heb ook een leuk klusje voor je: nieuwe viooltjes kopen en de bloembakken op het terras opnieuw beplanten. :crying:
*Gaat goegelen hoe viooltjes heten op zijn Zweuds*
Mini's 3-tal schreef: Wat een fantastisch land is het toch he? Tot ver in april de houtkachel aan :biggrin2: Heb je de winterbandjes er nog onder? ::) :whistling:
Wij wel  :biggrin2:
Door Tanna
#2916313
Vroeger viel mijn CAO onder trendvolgers, en als je dan werkte in een zogenaamde "rode" gemeente had je vrij op 1 mei, omdat de ambtenaren ook vrij hadden. Maar dat is al lang geleden!
Door Kinnie
#2916325
Geen feestdag, maar ook geen school, het is hier mei vakantie
Door Cizsel
#2916336
Laura2004 schreef: In Nederland niet volgens mij, hier in Spanje wel. Het is in vrijwel alle Europese landen wel een feestdag,  de dag van de arbeid.
Tijd voor een petitie zeg ik. We kunnen toch niet achterblijven  :P
Door eelke
#2916352
Zo ben ik 5 mei lekker wel vrij en mijn vriend weer niet :P

Ingewikkeld.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2916354
eelke schreef: Zo ben ik 5 mei lekker wel vrij en mijn vriend weer niet :P

Ingewikkeld.
5 mei is geen vrije dag hier in Duitsland  :P :biggrin2:
Door eelke
#2916356
Kim_S schreef: 5 mei is geen vrije dag hier in Duitsland  :P :biggrin2:
Voor mij hier dus wel, voor mijn vriend weer niet  8)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2916359
Het is ook ingewikkeld. Rudi werkt in Amsterdam bij de gemeente en heeft morgen wel vrij, ik werk bij de gemeente in Almere en heb geen vrij.
Door Laura2004
#2916364
Angelique schreef: Geen 2de kerstdag  :biggrin2:
Hier in Catalonië hebben wij wel 2e kerstdag :biggrin2: In de rest van Spanje niet.

Hier hebben de verschillende comunidades autonomas ook nog verschillende feestdagen.  Dus wat hier een feestdag is kan in het dorp hiernaast (dat is geen Cataluña meer, maar Valencia) een gewone dag zijn, voordeel is dat dan in het dorp hiernaast gewoon alles open is.
Door Lil
#2916386
Ja, 5 mei heb ik wel vrij, maar de meeste mensen in NL niet.
Door Pluto
#2916410
1 Mei dag van de Arbeid, ik vind iedere dag dat ik mag werken een feest!























(morgen ben ik vrij)
:biggrin2:
Door Pluto
#2916413
Mieke L. schreef: dan sterkte morgen  :biggrin2:
Ik zal me er dapper doorheen proberen te slaan, net als overmorgen en volgende week....pffff afzien hoor!
;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door