Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lalabebe
#2914873
Wij kunnen in juli naar een festival in Belgie het weekend van 18-19 juli of het weekend daarop, nu zoeken wij voor Bikkel en Bamse een oppas. Ideaal zou het zijn als er iemand in ons appartement in a,veen zou kunnen komen. Vorig jaar is Bikkel 1 weekje ergens geweest en was daar helemaal niet happy.
Het zijn twee intakte reuen waarvan dus 1 puber, zelf een hondje meenemen zou kunnen omdat wij ook wel honden opvangen ( kleinschalig) in vakanties, al moet er dan zeker eerst kennisgemaakt worden.
Mocht dit niet lukken zoek ik een opvang op de route Amstelveen- belgie, waar ze terecht zouden kunnen. Het liefst bij iemand in huis want in een kennel wil ik ze zeker niet stoppen.

Wij hebben een vriezer vol barf, maar ook kvv indien dat liever gevoerd wordt.
Weet iemand iets of heeft er iemand zin om hier te komen bivakeren laat het me weten, ik heb ook een lijntje hier in de buurt uitgezet maar daar heb ik nog niets op gehoord.
Door nikèdog2000
#2915003
ik doe ook vakantie oppas
maar dan voor kleine hondjes
ik weet niet hoe groot die van jou zijn
ik woon in woubrugge
20 kilometer bij amstelveen vandaan
Door lalabebe
#2915022
hihi.....
wij gaan regelen dat we snel de datum weten en even Bamse heropvoeden wahahhaha loopt weer met alles te sjouwen.......let op je sokken Martine als je hier bent  ;)
Door lalabebe
#2915023
nikèdog2000 schreef: ik doe ook vakantie oppas
maar dan voor kleine hondjes
ik weet niet hoe groot die van jou zijn
ik woon in woubrugge
20 kilometer bij amstelveen vandaan
Is al geregeld, maar mijn honden zijn net te groot.....flatcoats van +30 kg ;)
Door lalabebe
#2915034
ben er ook blij mee......ook wel spannend hoor, ik bedoel maar Martine en Tom vertrouw ik wel, maar wat gaan Bikkel en Bamse uithalen....... ;)
Door Martine-Tom
#2915038
lalabebe schreef: ben er ook blij mee......ook wel spannend hoor, ik bedoel maar Martine en Tom vertrouw ik wel, maar wat gaan Bikkel en Bamse uithalen....... ;)
Ben wel wat gewend hoor  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door