Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#2915502
4de om 12.30, ook een meissie, straks nog eens goed kijken, Gina is echt superrelaxed. Bij de 1ste zat ze echt te kijken, wat is dit???? Ze moest er niets van hebben. Eerste nestje van Gina, intussen staat Ma Biche, haar moeder te flippen achter het schot, die duikt zo die kist in als ze de kans krijgt, maar die krijgt ze dus niet :)
Ik kan het niet geloven, 4 teefjes, nog nooit gebeurd, altijd overschot aan reuen. En ik wil zelf ook een teefje aanhouden. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Niets nauw dus, na de 1ste, die na even heen en weer lopen er ook uit floepte, vallen ze er zowat uit. Zo zie je maar weer. Ween te zien doei
Door vagebond
#2915575
5d en 6de pup geboren, het houdt niet meer op,het is echt genoeg zo
Ook teefjes, kan dat niet geloven, ga vanavond op mijn gemak alles nog eens checken..
Toevallig was er hier een da  in the house'', zakenpartner van mijn man, grappig. Hij zag direkt al de 6de pup toen ik Gina optilde, mss nog een 7de.
Blij dat hij er was, mijn eigen da adviseerde om met het hele spul langs te komen voor voelen en rontgenen.
Volgens de zakenpartner komt die pup er toch wel uit, teckels schijnen makkelijke bevallingen te hebben.
Ik snap het niet, ik heb nooit dit advies gekregen, sterker nog, ik hoorde meestal niets van mijn da. Belde gewoon op voordat de bevalling begon, tijdens het bevallen en de volgende dag. En gewoon dezelfde da praktijk.'
Net weer gebeld met mijn da dat er 2 puppen bijgekomen zijn, over een paar uur terugbellen.
Door vagebond
#2915926
7 puppenmeisjes, echt Gina is zo zorgzaam, net even gecheckt of ze de kontjes goed schoonmaakt. Ik heb wel eens meegemaakt dat de 1ste dag gewoon opgedroogde poeppropjes onder de staartjes zaten.  Dat is ook niet zo lekker lijkt me.
Ze heeft 7 tepels, dus ja. Ik heb nog nooit bij hoeven flessen. De melkvloed gaat goed. Heb daar phytolacca voor. Drie jaar geleden op advies van de da assistente, die zelf fokt, gekocht. Gisterochtend na de geboorte van de 1ste pup direkt gegeven.
Weet nog wel 3 jr geleden met Biche, 7 pups en gewoon geen melk, gefrustreerde piepende pups, nerveuze moeder, en ik natuurlijk in de stress. Maar toch allemaal goed gegaan, want ja, eerst bestellen, volgende dag pas in huis.
Was nog ff stress gister. Gister was de 5de pup eruit, vocht van de 5de pup was al om 13.20 eruit gekomen. Maar verder geen pup of wee meer.  Dus ik voor overleg ff naar mijn man's studio  gelopen, daar heel toevallig zaten Wim en Jet, Wim is zowat gepensioneerd da. Bovendien hebben ze veel fokervaring. Supertiming.
Ik ging weer terug en daar lag ze al haha, inmiddels 14.45, moederkoek nog binnen, terwijl de pup zo lag, begon ze al te drinken. Het is toch wel bijzonder om dit mee te maken. Wim nog ff voelen, 1 of 2 zei hij, in no time waren ze eruit.
Gr. Ingrid
Door vagebond
#2916088
Ik ga hier zeker van genieten. Het zijn er wel veel, laatste nest van Biche, moeder van Gina, waren er ook 7. Drukkie druk, maar het is genieten. Nu weer de 1ste week door. Eentje lag net al in de karakteristieke Gina houding, op de rug en 1 voorpootje omhoog, de ander naar beneden. We gaan een blog doen op jancor.nl, Gina's puppies. Ja ik ga een foto plaatsen. Groetjes Ingrid
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door