Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2913666
Zijn die hier? Ik heb het gisteren gemaakt en ik vind het heel erg vies. Is het een kwestie van wennen?
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2913690
Nadia schreef: Geen idee. Ik vind het al te vies klinken. Dus durf er niet aan te beginnen ;D
Heb het even opgezocht en het lijkt me echt iets voor jou, dus misschien toch eens proberen? Volgens Juglen Zwaan van ahealthylife.nl is het het beste supplement dat hij gebruikt.
Door Nadia
#2913697
Yeah I know. Ik sta er ook zeer positief tegenover. Maar het gebruiken moet ik eerst dapperder worden ;D
Door lianneke
#2913738
Ik heb het een tijdje gebruikt, het is even wennen, merkte er niets van maar weet niet of dat wel merkbaar is. Later las ik dat als je het zout in die kleine hoeveelheden gebruikt er weinig aan hebt.
Het is als met zoveel dingen, zelf uitproberen en uit pikken wat voor jou heilzaam is.
Gebruikersavatar
Door startouw
#2914012
Elke ochtend theelepel sole in een glas citroen sap met warm water op nuchter maag. :biggrin2:
Je went eraan....
Door plant
#2914057
Ja, ik gebruik het ook.
En ik vind het wel lekker.

Ik had last van droge ogen waarvoor de huisarts mij oogdruppels voorschreef.
Het probleem is nu opgelost :)
Door *wendy*
#2914269
Als je ff aan de smaak gewend wil je niet anders meer 's ochtends als je wakker word, maar boven al ook niet voor het slapen gaan. Het is wennen !! Doe anders eerst een half theelepeltje in je glas ipv een hele.
Door plant
#2914277
koekje schreef: Water met zout. Dat geneest ALLES!
1/3 keltisch zeezout opgelost in 2/3 water. Dit heet sole.
In keltisch zeezout zitten heel veel mineralen.

Je neemt 1 theelepel sole op 1 glas water en drinkt dit nuchter op.
Maar je kunt het ook verspreid over de dag innemen. Dit gaat dorst tegen i.p.v. dat je er dorst van krijgt. :biggrin2:
Het smaakt heel anders dan het "chemische" keukenzout uit de supermarkt.

Ik gebruik alleen nog maar keltisch zeezout bij het koken.
Door fransbulletje
#2914280
Hier kun je alle info over keltisch zeezout lezen en de toepassingen. www.levendenatuur.nl
Ik gebruik ook alleen maar keltisch zeezout.
Sole ook geprobeerd maar kreeg het echt niet weg.

Ook voor honden kun je wat sole door hun drinkwater doen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2914283
Als ik het zo hoor dan eet ik liever sole. Liefst Picasso.  ::)

Maar misschien is het inderdaad wennen en heel gezond. Ik heb alleen al 's ochtends zo'n berg zooi weg te werken aan vitamines, spirulina, kurkuma, psylliumvezels en aspirines. En dan smeer ik ook nog bioidentieke hormonen. Wordt allemaal een beetje veel.  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door