Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2913580
Ik; Hey hallo hoe is het met jou?
Zij:Ja wel goed hoor,alleen Bobby is weer ziek.
Ik: Oh das vervelend zeg,hij was laatst toch ook al een keer ziek?
Zij: Ja klopt, iedere keer aan zijn maag of darmen ofzo. Ik ben vandaag naar de DA geweest maar die wist het ook niet. Hij heeft een injectie en pillen gekregen. Nu maar hopen dat ie opknapt
Ik; Tsja vervelend,maar wat voer jij eigenlijk?
Zij; Brokken van de Aldi en resten van tafel,hoezo?
Ik; Nou ja misschien moet je eens wat vers gaan voeren,ik bedoel, die brokken staan stijf van de kleurstoffen en andere hulpstoffen. Misschien kan Bobby daar niet tegen.
Zij: Wat bedoel je met vers? Toch geen rauw vlees? Daar zitten allemaal bacterieen in hoor.
Ik: Mijn hondjes doen het er anders hun hele leven al goed op.
Zij: Ja maar die van jouw zijn rashondjes en dat is anders....... :-X
Door smulpaap
#2913596
Ja ooh zo herkenbaar Inge .

Ik kom ook geregeld mensen tegen .....  ::)
Vanmiddag met mijn oude tut aan de wandel . Ze moest poepen . Er stond ook een andere eigenaar te wachten op haar hond
Die had een flinke gore hoop neergelegd . Toen keek ze naar de twee drolletjes van Noa en zei .... is die hond wel in orde ?  :biggrin2:
Is dat alles , uw hond zal straks nog wel meer moeten poepen . Dus ik zeg , nee hoor dit is het . Ik weet het zeker
Dan komt het ook weer op voeding , bbrrr rauw vlees , hele dieren en dat aan zo,n oude hond
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2913601
*Dorothea* schreef: ja precies een vuilnisbakkie voer je uit de vuilnisbak  ::)
;D ;D ;D  daar denkt mijn kleine vuilnisbakje toch anders over  ;)
smulpaap schreef: Die had een flinke gore hoop neergelegd . Toen keek ze naar de twee drolletjes van Noa en zei .... is die hond wel in orde ?  :biggrin2:
Die is ook wel erg grappig  :biggrin2:
Door smulpaap
#2913607
Zo waren we eens op vakantie in Limburg , ons huisje stond naast dat van de eigenaar .
Bij aankomst het gebruikelijke praatje , of we de poep van de honden op wilden ruimen als dat al eens in de tuin zou gebeuren
En of we het dan in een emmertje wilden doen , dat emmertje stond bij hun huis . Komt die vrouw na een paar dagen met een wit uitgeslagen drolletje  :biggrin2:
( Ze had zelf ook een hond ) Ja , ik denk ik kom toch maar even . Heeft u dit gezien ? Zijn alle honden nog in orde ?  :biggrin2:
Door Mandarijn
#2913608
smulpaap schreef: Zo waren we eens op vakantie in Limburg , ons huisje stond naast dat van de eigenaar .
Bij aankomst het gebruikelijke praatje , of we de poep van de honden op wilden ruimen als dat al eens in de tuin zou gebeuren
En of we het dan in een emmertje wilden doen , dat emmertje stond bij hun huis . Komt die vrouw na een paar dagen met een wit uitgeslagen drolletje  :biggrin2:
( Ze had zelf ook een hond ) Ja , ik denk ik kom toch maar even . Heeft u dit gezien ? Zijn alle honden nog in orde ?  :biggrin2:
Ik zie het helemaal voor me  :2funny:
Gebruikersavatar
Door pike
#2913998
:biggrin2: :biggrin2: wat komisch allemaal

Laatst stond ik te kletsen met een kennis uit de straat. Zijn hond eet Eukanuba. ik: Het is toch een kleine moeite om de poep op te ruimen. Hij (met Rottweiler): Nouuuuu dat valt nog niet mee hoor, die van die van mij dat lijken net molshopen!
Door Lil
#2914033
-Saskia- schreef: Goed te weten. *gooit de vuilnisbak omver voor Wodka*  :biggrin2:

O jee...
Deze ontaarde baas heeft 3 jaar geleden de vuilnisbak achter slot en grendel gezet, maar het arme beest zocht dus alleen maar het juiste voedsel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door