Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2912062
Raiko is echt een mega bofkont! Een eigen behendigheidsbaan achterthuis. Er zijn niet veel honden die dat kunnen zeggen.
En alles gemaakt door mijn lieve vader!  :-* (Dus ik ben ook wel een mega bofkont met zo'n vader! ;))

Hier was de kattenloop nog in de maak. (Er moesten nog dwarslatjes en anti slip verf op en extra ondersteuning onder de kattenloop. Ook de wip moest nog in de verf gezet worden hier. (Raiko had flink mee geholpen en had groene verf in zijn pluimstaart haha)
Afbeelding
Al helemaal trots op zijn eigen behendigheidsbaan!  :)
Afbeelding
Raiko kan ook uit de..door de band springen :biggrin2:
Afbeelding
En inmiddels is er ook nog een breedtesprong aan toegevoegd. Maar die staat niet op de foto.
Baan bestaat nu uit paaltjes, tunnel, drie hoogtesprongen, een breedtesprong, een wip, een band en een kattenloop  :)

En van de week werd ik ook nog verrast door een vriendin van me met deze zelfgemaakte kapstok speciaal voor Raiko. Mét snackpot(houder) haha ;D en zijn eigen naam en beeltenis erop!
Zo superlief! Fantastisch toch al die superlieve mensen om ons heen  :-*
Afbeelding
Afbeelding
#2912181
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties!  :) 
Elke avond na m'n werk doen we ff een paar oefenrondjes. Ben niet eens fanatiek in de behendigheid. Doe het al wel een jaar of twee met Raiko. Maar echt puur recreatief voor de fun. We hebben ook geen startlicentie ofzo. Maar hij vindt het gewoon hartstikke leuk, en het is heerlijk dat we dat nu ook gewoon bij huis kunnen doen :)
Voel me idd gezegend hoor met zulke lieve mensen om me heen  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door