Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#2912424
Pauline schreef: Ik ben een kletsei eerste klas, dol op bellen, vast en mobiel.  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Hmm... Een understatement, my dear Watson :P
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2912589
kiara schreef: ik heb ook geen brief gehad maar ik heb wel al een poos volop bellen voor een tientje,maar begrijp ik nou goed dat 06 nrs ook daar bij inzitten? want mijn tel heb ik destijds laten blokkeren voor 06 nrs bellen,dus das dan nu evt niet handig
Hier inderdaad ook geen bericht gehad maar ook volop bellen voor tientje aan staan, misschien dat dat ermee te maken heeft? Aangezien er dan feitelijk niets veranderd?
Het klopt dat onbeperkt bellen naar mobiele nummers daarbij inbegrepen zit ;)
Gebruikersavatar
Door marnou
#2912651
Hetgeen er is veranderd bij volop bellen is dat je niet meer gratis naar het buitenland kan bellen, niet meer gratis tussen ziggoklanten kan bellen, maar wel gratis naar 06 nummers. Dat zijn dus best wat veranderingen, zeker als je in de grensstreek woont en net over de grens vrienden of familie hebt wonen, dan moet je die gesprekken dus gaan betalen en uit ervaring kan ik nu zeggen dat dat flink kan oplopen als je redelijk veel belt.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2912656
Ronald schreef: Hmm... Een understatement, my dear Watson :P
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Ik schaam me er geen seconde voor! ;D
Gebruikersavatar
Door kiara
#2912678
dinky89 schreef: Hier inderdaad ook geen bericht gehad maar ook volop bellen voor tientje aan staan, misschien dat dat ermee te maken heeft? Aangezien er dan feitelijk niets veranderd?
Het klopt dat onbeperkt bellen naar mobiele nummers daarbij inbegrepen zit ;)
dan ga ik de klantenservice even bellen en zeggen dat de blokkering van 06 nrs eraf moet,scheelt wel ipv op je mob te bellen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Zev
#2912681
marnou schreef: Hetgeen er is veranderd bij volop bellen is dat je niet meer gratis naar het buitenland kan bellen, niet meer gratis tussen ziggoklanten kan bellen, maar wel gratis naar 06 nummers. Dat zijn dus best wat veranderingen, zeker als je in de grensstreek woont en net over de grens vrienden of familie hebt wonen, dan moet je die gesprekken dus gaan betalen en uit ervaring kan ik nu zeggen dat dat flink kan oplopen als je redelijk veel belt.
Het veranderd dan inderdaad voor mensen die veel naar het buitenland bellen, daarvoor ga je, i.c.m. volop bellen, 0,09ct p/m betalen.
Vaste en mobiele Nederlandse nummers kun je onbeperkt bellen, wat dus betekend dat je ook naar mensen met een andere provider onbeperkt kan bellen. Dus dat scheelt wel als je 'volop bellen' aan hebt staan.
Ik kan me voorstellen dat het voor mensen die veel naar het buitenland bellen nu niet meer aantrekkelijk is.
En ik denk dat wij ook geen brief/mail hebben gekregen omdat wij volop bellen hebben, maar toch vind ik dat niet netjes.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2912684
Zev schreef: Het veranderd dan inderdaad voor mensen die veel naar het buitenland bellen, daarvoor ga je, i.c.m. volop bellen, 0,09ct p/m betalen.
Vaste en mobiele Nederlandse nummers kun je onbeperkt bellen, wat dus betekend dat je ook naar mensen met een andere provider onbeperkt kan bellen. Dus dat scheelt wel als je 'volop bellen' aan hebt staan.
Ik kan me voorstellen dat het voor mensen die veel naar het buitenland bellen nu niet meer aantrekkelijk is.
En ik denk dat wij ook geen brief/mail hebben gekregen omdat wij volop bellen hebben, maar toch vind ik dat niet netjes.
Ten tijde van de brief had ik ook nog volop bellen, heb het namelijk maar een mand afgezegd. Ik denk dat er gewoon wat mis gegaan is hoor.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2912689
Wij hebben Ziggo bellen. Geloof dat het werkelijk niet 1 keer gebruikt is. En die brief, die hebben wij zeker niet gekregen.
Ik lees dat bellen naar nr.s binnen Nederland, naar mobiel en vast 0,09 ct kost. Dat is bij geen enkele mobiele aanbieder zo laag.
Door Lil
#2912711
Ik heb nooit volop bellen gehad en geen brief. Ergens is gewoon iets fout gegaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door