Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2912043
eelke schreef: Volgens mij krijg mijn vriend die mail in zijn box en leest hij dat nooit onder de noemer spam...

Maar op de site staat bij telefonie dat de tarieven geldig zijn vanaf februari 2013?
Ik gebruik het hele Ziggo-adres nooit, maar toch al 40+ mails sinds december. Nooit ergens ingevuld, dus rara hoe kan dat :whistle: *kötprovider* Het was dat ik verplicht een mailadres moest aanmaken, maar gebruik mijn gmail, period.
Door eelke
#2912044
Mini's 3-tal schreef: Ik gebruik het hele Ziggo-adres nooit, maar toch al 40+ mails sinds december. Nooit ergens ingevuld, dus rara hoe kan dat :whistle: *kötprovider* Het was dat ik verplicht een mailadres moest aanmaken, maar gebruik mijn gmail, period.
Ik denk dat het zelfs nog op zijn msn.com account komt... we hebben geen ziggo mail adres.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2912052
eelke schreef: Ik denk dat het zelfs nog op zijn msn.com account komt... we hebben geen ziggo mail adres.
Ik moest een Ziggo mailadres maken voor ik mijn verbinding kon activeren. Maakt me verder niet uit, doe er toch niets mee.
Gebruikersavatar
Door marnou
#2912064
Vanmorgen keurig gebeld door Ziggo. In mijn geval is er een brief gestuurd, die is dus niet aangekomen. :'( het wordt nu verder uitgezocht.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2912262
Lil schreef: Niemand die ik ken heeft een brief van Ziggo gehad. Schijnt eeen mail geweest te zijn. Handig mijn account van ziggo heeft het nooit gedaan...
Nou ik heb dus zeker wel een brief gehad, mijn ouders en schoonouders ook hoor. En ik heb idd volop bellen weer aangezet, nadat ik het een maand of wat geleden uit had gezet. Keurig geregeld, teveel betaalde geld teruggekregen, ben toch wel benieuwd of ik de enige ben die tevreden is over Ziggo..... :-\
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 23 apr 2014, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door marnou
#2912268
Ik ben tot nu toe ook best tevreden over Ziggo. Bij ieder bedrijf kan iets mis gaan en tot op heden wordt het netjes afgehandeld en heb ik het gevoel dat er echt wel geluisterd wordt. Ik mis hier wel meer post....in het verleden groene kaarten van de verzekering, tot 2 maal toe, en de polissen van de zorgverzekering. Ik krijg zelf ook regelmatig post die niet voor mij bestemd is....
Door Ike
#2912331
Pauline schreef: Nou ik heb dus zeker wel een brief gehad, mijn ouders en schoonouders ook hoor. En ik heb idd volop bellen weer aangezet, nadat ik het een maand of wat geleden uit had gezet. Keurig geregeld, teveel betaalde geld teruggekregen, ben toch wel benieuwd of ik de enige ben die tevreden is over Ziggo..... :-\
Nee hoor!
Ik ben ook tevreden klant van ziggo  :)
Zoals ik al had geschreven heb ik zowel brief als mail gehad hierover.
Wordt echt  keurig van alle veranderingen/nieuwtjes op de hoogte gehouden, ook vermelden ze altijd keurig bij veranderingen dat je direct je abonnement kan beëindigen naar aanleiding van zo'n wijziging.
Als er iets is en ik bel word ik altijd keurig geholpen, of zoals laatst bleek de mevrouw iets verkeerd doorgegeven te hebben, belde ze even later terug, echt keurig!
Zelden problemen met internet/telefoon of televisie.
Door Lil
#2912367
Wat vreemd. Ik ken 10 mensen die net als ik Ziggo alles in 1 hebben. Niemand van die 10 heeft een brief gehad en nu lees ik dat anderen wel een brief hebben gehad. Ik heb al een maand geleden contact gehad met Ziggo zelf om te vragen hoe het zat en om te zeggen dat ik de mail niet kan lezen. Bij de klantenservice werd gezegd tegen mij dat er geen brieven verzonden warenen dat ze het per mail deden. Mijn opmerking is niet meer of minder dan goh wat raar dat anderen wel een brief krijgen, wij niet en Ziggo zegt we sturen alleen mail. Nergens zeg ik dat ik niet tevreden ben over Ziggo. Ik ben er nog altijd klant en als ik niet tevreden was, dan had ik mijn abbo wel opgezegd (dat kan bij een dergelijke wijziging)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2912369
Doelde niet specifiek op jou Lil, maar ik lees zo vaak (en dan bedoel ik niet speciaal in deze topic) dat mensen klachten hebben over Ziggo. En wij zijn echt al jaren lid (hoe heette het hiervoor ook alweer??) en ik heb nooit "gedoe" of wat dan ook. Ik moet wel zeggen dat ik de brief ongeveer een week later had dan mijn schoonouders. Die hadden hem echt heel erg vroeg gekregen, ergens half februari.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2912370
Zo even eredivisie opgezegd.

Scheelt weer 17.95 per maand ..

Ik ben verder tevreden hoor over Ziggo....

Het is alleen jammer dat je dan weer moet gaan betalen. Mijn dochter en ik belde gewoon veel met elkaar en dat wordt nu wat duurder :) :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2912372
*Marga* schreef: Zo even eredivisie opgezegd.

Scheelt weer 17.95 per maand ..

Ik ben verder tevreden hoor over Ziggo....

Het is alleen jammer dat je dan weer moet gaan betalen. Mijn dochter en ik belde gewoon veel met elkaar en dat wordt nu wat duurder :) :)
Ja dat klopt idd Marga! Maar ik kan mijn mobiele abonnement met 200 minuten verlagen, omdat ik nu voor die 10 euro ook onbeperkt mobiele nummers mag bellen!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2912382
Ik heb een mobieltje daar doe ik 10 euro per maand op en dan "krijg "ik 300 sms'jes gratis..

Ik bel zelden met mijn mobiel, eens in de paar maanden waardeer ik niet op en gebruik mijn bel tegoed voor sms'jes  :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2912409
Ik ben een kletsei eerste klas, dol op bellen, vast en mobiel.  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#2912423
ik heb ook geen brief gehad maar ik heb wel al een poos volop bellen voor een tientje,maar begrijp ik nou goed dat 06 nrs ook daar bij inzitten? want mijn tel heb ik destijds laten blokkeren voor 06 nrs bellen,dus das dan nu evt niet handig
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door