Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2910668
Vanmiddag was ik een zoekspelletje aan het doen met Patsy. Ik had haar safestick diep in de bosjes verstopt. Toen ze de bosjes inrende om haar stok te gaan zoeken, sprong er recht voor haar neus een haas weg.
Ik zag haar even kijken en toen ging ze verder met haar belangrijke taak, de stok zoeken.
Zo gaaf!!!
Door henneke
#2910673
dat meen je ? dat is heel erg prettig zeg vooral houden zo mejuffrouw P.Pronk  :-* :-*
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2910678
Nou anders was ze er wel achteraan gegaan hoor, maar ja die stok dat is haar alles.
Vanmorgen wilde ze blaffen naar mensen in het park, maar ja dan valt die stok uit je waffel, dus liep ze heel braaf met een boogje om ze heen.  8)
Door henneke
#2910682
*Dorothea* schreef: Nou anders was ze er wel achteraan gegaan hoor, maar ja die stok dat is haar alles.
Vanmorgen wilde ze blaffen naar mensen in het park, maar ja dan valt die stok uit je waffel, dus liep ze heel braaf met een boogje om ze heen.  8)
maar natuurlijk was ze er zonder stok achteraan gegaan maar het is al heel wat dat ze het met stok niet doet toch ? betekend wel dat ze echt volkomen gek is op haar stok en op zoeken ( maar dat wist ik al ) om een haas te laten lopen is wel heel knap hoor van je meid
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2910684
henneke schreef: maar natuurlijk was ze er zonder stok achteraan gegaan maar het is al heel wat dat ze het met stok niet doet toch ?
ja ontzettend gaaf, ik stond even heel erg te genieten van het moment!
betekend wel dat ze echt volkomen gek is op haar stok en op zoeken ( maar dat wist ik al ) om een haas te laten lopen is wel heel knap hoor van je meid
dit was het moment geweest voor de slagroompunt, maar die had ik natuurlijk niet bij me....
Door zurca
#2910689
Dat is toch wel heel knap!! Het lijkt me heel fijn als je iets hebt wat je hond zo geweldig vind dat, dat verkozen word boven wild achterna gaan!

(Ziggy, mijn "hazewindhond, stond vorige week heel leuk te doen bij een pol gras... tot ik mij bedacht dat daar misschien wel poep zou liggen en zij een vreugendansje stond te doen alvoor ze zou gaan smullen... Dus ik trek haar weg.... loop door en bedacht toen dat ze voor poep toch wel "raar" stond te doen. ik terug en kijken, ligt daar een jonge haas zijn best te doen vooral niet op te vallen :o :o Ziggy heeft hem aangeraakt, dat weet ik zeker.... verklaart waarschijnlijk ook waarom ze in Spanje gedumpt is ::) )
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2910692
zurca schreef: Dat is toch wel heel knap!! Het lijkt me heel fijn als je iets hebt wat je hond zo geweldig vind dat, dat verkozen word boven wild achterna gaan!
het is vooral het samenwerken, opdrachtjes doen voor de baas is het leukste wat er is.
En dat doe ik dan ook, want anders verzint ze dingen die ik minder leuk vind, zoals door de sloot zwemmen en achter paarden in de wei aanrennen, poep eten, elektrische fietsen belagen. Gewoon dingen die puberhonden doen, maar zo fijn om dat op deze manier te voorkomen.
(Ziggy, mijn "hazewindhond, stond vorige week heel leuk te doen bij een pol gras... tot ik mij bedacht dat daar misschien wel poep zou liggen en zij een vreugendansje stond te doen alvoor ze zou gaan smullen... Dus ik trek haar weg.... loop door en bedacht toen dat ze voor poep toch wel "raar" stond te doen. ik terug en kijken, ligt daar een jonge haas zijn best te doen vooral niet op te vallen :o :o Ziggy heeft hem aangeraakt, dat weet ik zeker.... verklaart waarschijnlijk ook waarom ze in Spanje gedumpt is ::) )
ja typisch gevalletje waardeloze hazewind  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2910693
*Dorothea* schreef: Ik heb vanmiddag trouwens gezien dat ze op de wind zoekt.  8)
En nu is ze moe.  ;D
8) ik heb ze echt wel iets bijgebracht die eerste weken :P
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2910694
MarijeEnBoomer schreef: 8) ik heb ze echt wel iets bijgebracht die eerste weken :P
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen.  :D
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2910706
*Dorothea* schreef: Maar Marije je kan je pup dus hazenrein maken met een safestick. 8)
8) we komen op cursus bij jou  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door